BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Friday, March 11, 2011

Day 11

Ohaiyoo~

saye baru sampai Opis... Mmg aman damai aje bile hari Jumaat kan?? Jlan pagi2 g keje pun tak jem sgt.. hik3~

skjap lagi nk g kuar g barang + g cuci2 gambar.. (sblum org admin bising2.. ckup laa prog man. ni bsing2.. hak3~)

okess.. before kuar g ronda2.. nk sambung cabaran untuk hari ni.. Horeeyyy...

Another picture of you and your friends

Hohooo.. Mahu gambar lagikah??? saye dah kasi daaa itu hari...
hmmm... okeyy... dah tau dah nk letak gambar yg mane.. hik3~

taraaaa.. ini gambar Gang Gopeng Hagen.. hik3~
ni mmg geng2 aku time matrik..
actually, habis matrik, aku macam lost contact skit ngan mereka2 ni..
sbb aku tercampak sorang2 kat fakulti kt uitm nun..
diorg2 ni at least, ade aa same2 kelas n same2 kos..
aku ni sorang2.. huk3~

tp aku rajin gak laa jenguk2 mereka2 yg satu uitm..
g lepak mamak.. hahahaa..
pastu aku merayau2 kat ukm.. pastu merayau2 kat upm.. hik3~

okey, Harap2 lepas ni, slalu2 aa kte melepak2 same.. okesss??

2 comments:

Big Chocosis said...

daia poyo!nk lepak cmne ko sllu balek melaka!haish~!

dAia said...

hak3~ apo nk buek... sbb this semester aje Ketua prog kasi aku cuti weekend.. after this, dah start keje weekend balik.. huhuhuhuuu~

jadi ayahanda n bonda mengambil peluang ini, utk mengkidnap aku balik MElaka aaa.. hahhaa