BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Sunday, March 27, 2011

Day 27

huk3~

Pening pale ku di langgar lari oleh incik garuda.. pasal ape aaa bleh pening nih...
agaknye tido yg tak menentu la kot... camne laaaa nk kasi pale saye ni aktif..
adakah perlu aktif dlam aktiviti sukan sprti waktu muda remaja skolah dulu?? huk3~

smalm akibat earth day, saye telah tido awal.. gare2 nk elak dari insiden2 perlanggaran lari dlam umah..
(sbb brape kali nk tersepak kusi yg gagah berani kat depan tu.. gare2 nk g dapur aje.. huk3~)

so, tido punye tido.. sampai laa pkul3..
bangun2 aje meronda2 sekitar umah..
Perghh~ org earth hour dlam sejam.. sampai pkul3 lebih gelap gelita umah aku..
aku hanya terdgr dengkuran raksasa laut kat depan tv n juga cicitan cik T kt dpur..
riang ria aa cik T bile umah aku gelap.. berpesta aa beliau..

jdi, aku pun kuar aaa meraba2 utk bukak lampu depan..
mesti aaa.. mane bleh kasi umah betul2 gelap.. dah aaa time2 ni (pkul3-4pg) adalah waktu2 genting.. nasib baik juga alarm telah dihidupkan.. hmm..
ronda2 g bilik bonda ayahanda..
ternampak makhluk2 bergelimpangan lagi.. ciss.. takder tmpt utk aku menyelit aa nih..
(sbb di waktu weekend, mmg kami2 yg memenuhi bilik tersebut.. ade e-con.. hik3~)

lepas aje melayan vid.. aku pun nk sambung tido..
ku gagahi juga nk tido dlam bilik sejuk tersebut.. tpi tak sampai beberapa minit, aku terjage, sbb terdgr nyanyian cik Nyamuk pula.. dan kaki tgnku terasa gatal2.. cisss... nyamuk!!

terus aku bangun, mengangkut bantal2 tu dan berhijrah ke satu blik berhawa dingin yg lagi satu.. ape lgi.. aman damai sampai ke pagi.. hik3~

pgi2 aje bangun dan siapkan breakfast utk adikku yg ade latihan DRAMA kt skolah..
DRAMA??!! hahahaa.. lantak la beliau.. janji kau bahagia..

pastu singgah umah sahabat ku yg konon2 stay up dari malm tu nk tunggu sampai aku dtg.. tapi last2 yg aku jumpe adalah mak beliau.. takper laa.. janji aku dah pas ape yg kau nak.. hahahaha

seterus nya, aku berbaring2 sambil melayan pening.. tibe2 teringat akan Spegeti yg di masak oleh kanda ku.. ohhh!!! TErus aku berlari menyenduk dan makan sambil berblogging.. hahaha

so, hri ni buat apeee?

Why are you doing this 30 day challenge?

hohohoo~ sbb ape aku buat??
hmmmm.. mari kte berpikir sejenak...
owhh~ pasal ade seorang macik atau lebih dikenali sbgai Nek EHantu..
beliau yg sgt2 bersemangat nk jawap..
lantas memaksa aku untuk turut serta..
memandangkan aku mmg jenis yg suke mengupdate blog setiap hari, aku layankan aje..
bukan macam sesetengah "org" tu..
update setahun sekali, pastu mengaku tiap2 hari update..
mihahaahahahahaaaa..

okesss.. aku nak sambung makan sambil menonton variety show~ daaa...


4 comments:

bdk beSh said...

"org" tu bkn aku kn?

dAia said...

Miahahaahhaaa.. Malas i nk komen.. hahahaaa

bdk beSh said...

skang aku dh slalu la update...sile lihat archive ye...ade bukti...lalala...~

dAia said...

hak3~ kat aku nye list siap dia ragu2 nk letak blog aku.. dia kate deactive blog.. miahahaha