BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Monday, March 21, 2011

Day 21

Hari Isnin yg pilu...

apsal pilu?? Seperti yg sume tahu.. External HD ku mengalami masalah Juvana...
patutnye aku g hantar kedai balik mintak tolong savekan bende2 PENTING dlam tu..
tpi dah 10km aku gerak, baru terigt, Receipt aku tertinggal..
kat dlm beg yg awal2 aku nk letak hd tu.. tapi tak muat, letak kat beg lain.. huk3~

so, terpakse aa aku tangguh ke esok hari..
harap2 sgt, aku bleh dpt blik bende2 dlam tu + HD aku tak rosak!!! sedey giller!!!

okey.. dgn hati yg laraaaaa... ku jawap cabaran utk hari nih... huk3~

A picture of something that makes you happy.

huwaaaaaa~ apsal nk gambar yg kasi happy...??
mungkin challenge ni nk tenteram+tenangkan hati ku lara ini..

tapi hatiku terlalu sedey...
so, mmg tak terpikir dgn logika pun skrg..
gambar ape?? kalau letak gambar external hd before rosak hari tu bleh??
huk3~ tapi takder pulak snap gambar time tu.. huk3~
alahaiiiii... sedey nye.. jantung pun berdenyut perlahan aje sejak insiden hd xbleh read tu... huk3~

huhuhuhuuu.. Kwonnie.. sile kasi hati riang kembali.. huk3~
bleh buka link2 yg citer pasal dia aje skrg nih.. huk3~

*skrg ni pun rase cam nk demam pulak.. huk3~


0 comments: