BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Wednesday, March 23, 2011

Day 23

Salam pagi rAbu~

hohoo.. hari ni saje2 aje g opis lambat.. so, pkul9 baru gerak..
pastu sempat g singgah Bukit Jalil (jdi posgirl kjap) anto brg kat kandaku..

pastu baru terhegeh2 g KJ.. mmg mood bersiar2 hari nih..
jalan pulak tak jem.. so, umpama g keje dlam jem gak laa masa dia.. hak3~

haa.. before start cabaran utk hari nih..
saje aaa nk citer.. kisah malam tadi.. hahahaaa
(saje gelak awal2.. hahahhaa.. suspen tak?? hahhaaa)
seperti terbiasa..
(pasal ape ader "ter" disitu?? sbb aktiviti ini adalah tidak sengaja..
tpi slalu terjadi.. hak3)
yer.. seperti terbiasa.. malam tadi lepas magrib terpengsan n terjaga blik pkul11 mlam..
so, baru terhegeh2 mandi n baru start buat keje aa kan..

pastu dlam pkul 2.30 camtu.. badan dah rase letih
(akibat duduk lame kat lantai beralas bantal cantek dan bermeja jepun..)
so, aku pun dok mengeliat mcam ape
(err.. bukanlah seperti incik tarzan.. tapi versi jane laa.. hahahahaa)
pastu aku juga bernyanyi2 riang..
(umpama karoke laa.. itu bermakne pitching n key sume tercampak sane sini..)

pastu dok aku menari2 dlam bilik tu, tibe2... (JENg.. JeNg.. JEng!!!)
pintu bilik aku di ketuk bertalu2...
giller terkejut kot.. sape pulak laa yg ketuk pgi2 bute nih??
(sbb before tu, aku baru aje kuar ke dapur, n gelap aje, sume sudah maduk tido..)
perlahan2 aje aku bukak pintu..

pastu aku dgr, suara ayahanda..
"Nurul~ Nurul~ Bukak pintu nih..."
"Kamu ok ke tak nih??"

hahahahaa.. aku tergelak aje...
sbb ayah bermuka pelik di muka pintu sambil memakai kopiah..
(mesti ayah baru lepas solat nih.. [bilik solat dekat aje ngan bilik aku])

dgn muke pelik lagi, ayahanda bertanye..
"Apsal terdgr kamu menjerit2 tadi?? Risau ayah"
aku sambil tersengih comel..
"Hehehehe.. tader ape2.. mengantuk.. so, mengeliat2 laaa.."
hahahahahahaaaa...

so, ape saye kene buat ini hari??

Day 23 - Something you crave for a lot.

hmmm... smalm baru aje makan makanan yg betul2 saye teringin nk makan.. hik3~
MySpace

1) POPEYE!!! Set Fillet Fish
(err.. aku hentam aje name dia.. tpi ikan aa.. hik3~)

2) Okonomiyaki!!!

Taraaaaaaaa.....



superb!!!!!! Sgt2 sedap okesss!!!

lame kot tak makan bende onomiyaki nih..
kalau sorang2 makan yg kecik.. Takoyaki..
makan makan reramai, makan yg besar ni aa..
last makan last year kot...

hoohohohhooo.. sgt2 nk makan bende ini!!!!

*okess.. ni je kot yg sgt2 terase nk makan... huk3~ Jom belanja aku makan!!
MySpace


2 comments:

Anonymous said...

hahahah!!!xsenooh menjerit2 pg2 bute...kesian ayah..hihi..

jom2..jom mkn takoyaki..huhu~~

dAia said...

hahaha.. igt sume dah tido.. hahaha.. mane aaa nk tau ayahanda nk solat pulak time tu.. hahahaa

nak makan ke?? kalau ngan kau, kene aa makan Okonomiyaki.. takoyaki tak ckup.. hahahaha