BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Saturday, March 19, 2011

Day 19

Samat Pgi..

saye baru lepas makan Angel hair goreng.. hahahaa... n sedang minum air oren.. dan selepas ni, makan Pil Maharani.. hohohoo.. pil apekah?? pil utk pelancaran darah... Pasal ape makan pil aneh tu?? sbb badan saye ni kurang sehat.. hik3~

hari ni ade majlis perkahwinan org opis saye.. beliau adalah dari bahagian exam department... jd saye saye adalh perlu utk saye pergi... n hari ni juga perlu membeli brg2 dapur yg dipesan oleh bonda... hmmmm...

perkara2 lain yg perlu dibuat?? Siapkan soalan final exam + tanda assigment kanak2... malas nye laa aih... Asek buat tapi tak habis2... penat sudaa.. hak3~

okey laaa... Hari ni kene buat ape??

Nicknames you have; why do you have them?

nickname?? errr... kene kasitau kah?? hak3~

nickname biase2 aje...

1) dAia @ dayah
ni mmg name commercial laa.. sampai ader kompeni besar ade name yg same.. hik3~
slalu nye ni name rakan2 taulan dan org2 panggil.. selain name ni adalah rase sgt aneh.. hik3~

2) nurul @ kak nurul
ni name fames i kat umah or sekeliling keluarga panggil..
hmmm.. jiran2 sebelah umah juga pnggil name nih...
kalau org selain family yg panggil, adalah terase aneh juge.. hik3~

3)dAia rock
ni name yg glemer di kalangan rakan2 sematrik tu..
aku pun tak sure sejak bile muncul name tersebut..
adakah aku yg perkenalkan name tersebut??
adakah masing2 terpengaruh dgn name ini (melalui frenster yg dulunya sgt terkenal n kini hnya tinggal name? sbb aku mmg pkai name ni kat FS)

4) Rockerscun
hahahahaaa.. ni name aku pakai sbg pengenalan pengirim kad raya..
tak tau aa pasal ape.. sampaikan ader juga beberapa org @ penerima kad raya tersebut memanggil aku dgn name ini.. hik3~

5) Mat Kool
hahahaa.. ni name yg paling tak best aku rase..
sbb ape name nih??
sbb satu hari di hari raye.. eh cehh..
mane ader.. satu hari ni bilik study form 3 @ bilik study kecik,
tibe2 aku ternyanyi lgu ni secare lancar..
(sambil kembang kempiskan hidung...)
jdi mereka sume kate aku mmg same mcam Mat Kool
(sejenis eskem yg agak femes dikala itu.. kini ia bertukar sejenis eskem yg biase2)

6) Marganser
Ini name sempena hari itik sedunia..
ntah knape wujudnye name tersebut, aku pun tak mengerti..
mungkin kerana ketika itu, tahap kretiviti aku di tahap yg sgt unggul..
name ni hanya sorang manusia aje yg panggil..
Akma Syazwani @ Duckling.. hik3~

Okess.. ckup2 laa aku kasi name2 yg serupa manja ni..
yg paling penting, panggillah aku dgn name2 yg korang dan aku selesa..

0 comments: