BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Sunday, March 13, 2011

Day 13

Ehhemmm...

Hari ni hari ahad.. jadi saye igt nk kemas2 n vacum ini bilik.. Sbb Incik Lelabah dah mule nk merebut kawasan.. cis kek betul.. xbleh tgok tuan empunya bilik bersenang lenang.. hmmmm...

jadi before saye menyetat (start ye kawan2..) kemas2 bilik.. perlulah saye menyahut cabaran utk hari ini..

A letter to someone who has hurt you recently

Haishhh.. Recently ke?
tader laa.. tader sape2.. dulu kale ader laa..
sbb manusia itu mmg benar2 telah melukakan hati saye..
tp kini saye benar2 telah melupakan kejadian itu dan saye juga telah melupakan persahabatan saye dgn beliau.. hmmm

okey laa.. mmg saye agak terluka sejak kebelakangan ni..
huk3~ sbb ape??
sbb selama ni.. (surat pun bermulaaaa)

"bile aku perlukan beliau, dgn mudah dan cepatnye, kau akan memenuhi permintaanku...
jika dulu, satu permintaan ku, akan kau tunaikan secepat yg mungkin..
tak kira berat mane pun permintaan ku..
paling lambat pun 10minit..

tp kini, tidak lagi...
walau pun permintaan ku sgt kecil,
berjam2 aku nk tunggu kehadiranmu...
kalau permintaan ku besar sedikit pun,
berhari2 kau kasi aku melanguk menunggu kau penuhi hasratku..
huk3~"

huk3~ Siapa yg melukakan hatiku nih??
incik Mediafire..!!!
sampai hati kau!!!
Aku nak download laaaa!!!!!!!!!!!!

Hmmm.. nk sgt letter.. hambik laaa.. hak3~

4 comments:

eHa said...

kan sbb tsunami intenet mmg sloww..

Anonymous said...

hahahah!!!!kelakarlah~~

dAia said...

eha : yeke?? sbb tsunami ke?? tp aku rase, mmg sblum Tsunami kot.. tibe2 aje mediafire aku jadi lembap.. huk3~

hanis : kalau kau pakai mediafire kat umah ok tak??

eHa said...

xtau aa... sbb adek aku kate customer yg kol tm sbb intenet slow sume dorang ckp sbb tsunami..