BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Monday, March 28, 2011

Day 28

Hahahh!!!

dah hari ke 28!!! Wah2~ lagi 2 hari aje lagi!! Horeyy!!

hari ni, pagi2 lagi aku dah bngun n gerak g keje.. pasal ape? konon2 aku nk stay up.. tpi ngantuk giloss aku pun tido n konon2 nk jage pkul4.. tapi rase malas yg amat.. aku pun bangun pkul6.14.. hahahhaaa

so, baru laa terhegeh2 siap2 g opis.. sampai opis pkul8.30.. tapi org yg pegang kunci pun terhegeh2 juga..
jadi, aku mempunch kad dlm pkul8.42.. lalu bergegas menyiapkan notes utk kelas pkul9.30 (sbnrnye pkul9.. tp kanak2 ribena berry tu mmg sume suke msuk kelas lewat.. hahaa.. nk marah, tapi saye suke juge.. hahahaa)

so, skrg dah habis kelas yg pertama n tgh kelas kedua..
patutnye kelas lecture, but, aku tukar jdi tutorial.. magic tak?? hahahaaa

haiahhh... bukan secare suke suki tahuuu... saye menyiapkan keje2 lain yg byk kene settle before final nih.. hik3~

so, before saye buat2 bizi dgn keje2 nih... ape kene buat hari nih??

A picture of you last year and now, how have you changed since then?

erkk~ mahu gambar thun lepas n skrg??
mahu tahu per"kembang"an?? Mmg KEMBANG pun.. hahahaaa

ni gambar awal thun lepas... mmg betul2 1/1/2011..
time ni kenduri Mommy Nikah~

okess.. sila bandingkan dgn yg bawah nih.

ni gambar bulan 2 hari tu..
time ni sepupuku kawen..

okesss.. dah lihat per"KEMBANG'an nye??
hahahahaaa

perubahan?? apperance~
1) badan makin KEMBANG
2) muka juga makin bulat
3) Muka makin matang (rasenye lah~)

perubahan dari segi lain~
1) i'm still the same~ oyeaah..

hahahahaaa...

0 comments: