BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Friday, March 4, 2011

Day 04

Ohhoo~ Hari ke Ompek~

tak tau pasal ape, bangun pagi2 kepale mcam mengong2...
"Uikkk?? pasal ape??? tido mmg ckup 6jam... Pastu tak minum kopi @ nescafe @ indocafe pun semalam???" (kerane sye dlam usaha mengurangkan minuman bercaffein.. siyess. kalau minum pun, mmg tawar giller aa)

dgn ini, mungkin benar kate2 kak jue.. bahawasanya, saye dah immune dgn kopi.. jadi mmg kene tiap2 hari minum... (jd, ketika ini, saye sedang melarutkan gula dlam kopi saye..huk3~)
MySpace


Okey, berbalik pada cabaran utk hari ni...

A habit that you wish you didn't have

aku mcam xsure ape habit ni.. tpi aku rase.. aku ni..
ckap macam keretapi..
(dgn kate lain, Ckap laju + pantas)

hahahahahahaaa... ini mmg kalau korang2 yg dah lame kawan ngan aku prasan bende ni kan??

ape maksud aku dgn "Berckap mcm keretapi" nih?
kadang2 aku bile aku ckap, perkataan@ayat yg kuar adalah super laju..
dan lebih teruk lagi perkataan2 tu terus bercampur..

pastu, org yg dgr macam konpius + tak paham + tak dgr..
lalu, terbitlah kerutan yg sgt hebat di dahi mereka..hahahaha

bile kebolehan aneh aku ni berlaku?
bile aku rase sgt excited nk berckap@bercerite..
or bile aku nervous.. (konon2 dah praktis dlm hati nk ckap ape.. last2 kuar ayat@perkataan yg aku sendri tak paham..hahaa)

aku rase dari dlu sampai skrg kot penyakit misteri aku nih.. hahaaa
dan mmg kalau bleh aku nk buang...
(I malu, okey.. I malu..hak3~)

bende ni jugak membuatkan aku kadang2 malas nk bercakap ape2..
sbb takut2 bahasa keretapi yg kuar.. hahahaa

*err... aku tak sure aa ni habit ke tak.. aku main taram aje.. Sbb mule2 aku nk buat "Mudah Marah" Or "Sgt segan" tp itu bukan macam habit.. hak3~

0 comments: