BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Wednesday, March 2, 2011

Day 02

Hari ke 2... Saye kene tulis pasal...

The meaning behind your Blog name

Hohohooo... *jeling2 name blog...

apsal ek, aku kasi name "biller dAia merApu" nih.. hak3~

bile dikenang2 kembali saat dan ketika bermulanya penulisan merapu meraban nih... (silelah bace dgn lagu irama sayu tpi gumbira..)

hik3~ takder bende yg istimewa sgt pun... sbb time merekacipta name nih, perasaan sgt bercampur baur.. sbb time tu, baru mengalami peristiwa yg penat + letih.. Akibat kelalaian sendri.. hak3
(Aku rase, aku post peristiwa tu dlam entry yg awal2 dulu..)

ok.. berbalik pada name blog aku nih..
aku dulu2 jugak agak rajin aa intai2 other blogger...
n macam2 jenis blog ader... ade yg citer2 psal life sendri..
ader yg citer pasal gosip2..
ader yg berkongsi info2 yg pnuh ilmiah..
jadi aku pun terpikir, pasal ape aku nk bukak blog nih..
nak citer2 pasal kejadian2 yg dah berlaku kat hidup aku..
nk citer pasal gosip2 yg berlaku..
nk citer gak kalau dpt tau info2 yg berilmu (klo ade aa)

Jadi, dgn itu terpikir laa.. mungkin blog aku nih lebih seswai utk merapu2.. hak3~
sbb takder laa limit sgt bende nk citer dlam nih.. hak3~

Sorry laa.. takder bende panas pun yg terselit di sebalik NAme.. hak3~

3 comments:

Anonymous said...

huhuhu..oh..utk hr kedua xde gbr yek??hik3..

eHa said...

aku pn agak kecewa hari kedua ni xde gambar.. hahaha

dAia said...

hak3~ bleh aje letak gambar.. tapi takder gambar yg kene ngan name blog nih.. hahahahaaa...