BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Tuesday, March 22, 2011

Day 22

Ohhoo~

lagi lapan hari aje nih... hak3 ~ Harap2 sompek laaa sampai 30 hari.. hik3~

hari ni, kene buat apee???!

What makes you different from everyone else?

different from others?

hmmmm... mesti laa ader... kalau dah kembar pun mesti lain..
ape ntah lagi org2 lain..
(eh? apsal mcam tak paham ayat aku nih?? Sile abaikan.. hak3~)

hmmm.. kalau nk di tgok dari segi fizikal
mmg lain aa kan?? hahahaa..
(okess.. malas nk ulas pasal bentuk fizikal.. miahahahaa.. habis sampai sini aje)


hmmm.. kalau pasal minat @ taste
pun lain gak kot.. aku beriye suke bende ni @ org ni, org sume dok kutuk..
cis kek betul.. hahahaa...
itu membuat kan.. byk gak barang2 or pakaian, aku mintak pendapat org len..
so, kalau org lain suke tu, baru aku beli.. hahahaaa..

hmmmm.. kalau pasal perangai...
aku rase, perangai manusia pun masing2 lain..
korang ader ke jumpe org macam aku ni kat tmpt lain?
hak3~ nampak sgt aku ni type yg rare..
miahahahahaa...

* Huwaaaaa... Apsal aku mcam tak tau nk merapu ape lagi nih???
sbnrnye, sume yg aku tulis ni mcam takder kene mengena sgt aje.. huhh... naseb laaa.. hahahahaa..


0 comments: