BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Tuesday, March 1, 2011

Day 01

utk 1st day ni, kene tulis pasal.....

A recent picture of you and 15 interesting facts about yourself.

err... ini gambar PALING terbaru.. kt kenduri kawen R-Fied.. saye kelihatan sgt huduh.. time ni mmg aku malas nk layan rakan2 ku yg sedang merapu2.. hak3~ (actually, i segan.. sbb lame giller tak jumpe mereka. jdi i makan laa.. hik3~)

and... 15 interesting facts about myself... errr... interesting?? hahahaa... [jd dgn ini saye mahu merapu pasal diri sendri...]

1) Mempunyai masalah identiti.. hahaaa..
watak saye mudah bertukar, depend on who i'm dealing with.. family? Frens? Strangers?

2) Saye sgt2 MENYAYANGI barang2 kepunyaan saye...
tak kire sape yg amik @ guna tanpa pengetahuan... Sure teruk aaa kene..

3) saye rase, saye ni pemalu sgt org nye... hik3~
Jgn Muntah, please.. hahahaa

4) sgt susah nk tunjukkan perasaan..
So, family tersayang.. saye sayang anda tahu..

5) Driver yg berhemah.. [err.. tibe2 xtau eja.. hemah? khemah? err..]
hahaaa.. sape yg pernah naik kete aku, mesti korang tau, aku ni sgt berhemah, bukan??

6) Saye hanya akan jage hati org yg jage hati saye..
sape yg pernah buat saye terluka... Sampai bile pun luke tu tak sembuh.. huk3~

7) Cepat terpengaruh dan giller2 terpengaruh..
ciss.. sape laa yg kenal kan aku ngan mamat2 hensem korea nih.. isk3~

8) Xsuke ceburkan diri dlam politik...
xkire politik negara + ofis.. lantak korang aa nk ckap ape.. janji jgn kacau aku please..

9) xsuke bende2 yg remeh n menyusahkan..
mmg giller2 akan mengelak dari kene buat keje2 yg bertambah2..

10) dulu2 sgt aktif dan suke bersukan..
tp, dulu aa.. skrg ni, dah jarang da.. semput.. dan takder kawan da nk main2..hak3~

11) lately, suke pulak tibe2 pada group2 female idol korea
sbb macam jeles pada mereka2.. Mari kte bersenam!!

12) seorg kakak yg suke marah adik2..
marah tanda sayang kan?? sape suruh korang nakal...

13) Punyai Hati yg sgt sensitif secare aktif..
huhuuu.. jgn kasi saye marah or sedey.. sbb saye bleh pengsan dan jatuh saket..

14) Cepat or mudah menyayangi n menyukai seseorang.. (lebih pada sahabat2)
tp.. jika org tu membuat onar, haruslah sayang itu berlalu pergi dgn segera..

15) Tak reti memujuk..
lantas sedaya upaya buat org yg sedang bersedih itu happy dgn buat lawak sarkis @ menjadi peneman setia.. =) i'm always be with u...

Owhh... ckup la tu ek?? dah takder idea.. sbb macam asek ulang aje bende nih..

6 comments:

Anonymous said...

dinda rse..byk perkataan yg kanda taip tersilap..hik3...sperti sape jd saye..hik3...

sy LIKE~~olala~~

dAia said...

alamak.. yakah??? seb baik kau kasi tau... terus betulkan!!! hahahaa

bdk beSh said...

sy like juge! n bahase ko sgt melayu....err...ko paham kn maksud aku? eheh...point ni aku suke

--> Punyai Hati yg sgt sensitif secare aktif

pergh rhyme tu! haha...tp aku suke sbb same cam aku juge...ahaks

eHa said...

hahaha.. tahniah tuk hari ini... wei ko wat aku konfius nk eha hemah@khemah secara tetiba

Big Chocosis said...

akukah yg bersalah kenalkan ko ngan mamat korea?hahahaha!

dAia said...

Boolat : nk speaking2 xreti.. hik3~ jad perlulah tunjukkan skill berbahasa yg indah.. hahahaha.. indah aa sgt..

eha : biler pulak aku nk eha?? hahaa.. kesalahan aku slalu nye speeding aje.. but, lately, aku dah drove ala2 bersiar2.. huk3~

emil: Kau antara penyumbang UTAMA!! hahahaaa