BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Monday, March 2, 2009

pErut yg kiAn memBukit... huk3

hmmm... lame pulak aku tak mengarang citer...

err.. perut ke makin membukit nih... nak tau sbb ape??

hari ahad hari tu.. pagi2 aku suda bangun... sbb malam tu aku tertido awal, n disbbkan ibu telah mengejut aku diawal2 pagi..

"nurul... bangun.. tak keje ker??"
"keje..... tapi nak g lewat hari ni..."

sbb ape nak lewat??? ikut suke aku aa.. ahahhaa.. sbb aku dah kover jam..n hari ni just kene keje 2 jam saje.. ahahhaaa...

so, pagi2 tu.. aku dgn senang lenang nyer g main badminton... sbg seorg kakak yg sweet n baik hari, aku pun memaksa haziq temankan aku main.. ye arr.. sape lagi yg boleh main.. die seorg saje laa.. yg lain, pukul angin saje.. huk3...

so, dlam pkul10.30.. baru aa aku terhegeh2 mandi n bersiap2... wah2~ ibu masak nasi lemak.. giller seronok.. boleh bwak bekal nih.. hehehee...

so, aku sampai ofis pkul12.30..aahhahaaa.. awal, kan??? aku mmg boleh mengganti bos aa camnih.. ikut suke aku je nk masuk pkul brape.. ahahhaa... err...sampai je aku ternampak lecturer aku time blaja dulu2 tgh ngajar kelas master [dr.zarita..the best lecturer in the world aa~].. ooo.. dia ader kelas hari nih.. huk3... 

dlam pkul 1.00.. tibe2 Dr Zarita call aku ajak bergosip kt conference room.. ahhahaa.. takder makne nyer.. aku ni bukan kaki gosip ok... [err.. yeke?? ye aaa] tapi disbb kan aku kesian dia sorang2, sbb besfren dia [cik marina] cuti.. aku pun lepak aa kejap ngan dia.. n teman kan dia solat.. dlam pkul 2, aku start kelas n habis dlam pkul3.30..ahahahaaa.. giller awal...

aku sibok chating2 n bile aku nak balik saje.. tibe2 hami ajak aku teman dia makan.. so, aku terigt jasa hami meneman aku g IKEA.. aku pun temankan aa dia makan, walaupun baru je seminit lepas aku makan nasi lemak... huk3...

igtkan tak mahu makan.. tapi mane dpt tahan.. dgn kiwi blended, aku memesan kew tiow.. huk3.. hanya tuhan yg tau, betapa kenyang giller perut aku... so, dalm pkul 7.30 aku pun sampai umah... huk3.. ooo yer.. luper.. aku sempat menapau kek SR CHOC CHEESE n kek WHITE CHOC MADA...ehhehe.. ape ntah.. malam, baru aku makan kek2 tersebut wit my mum n sis.. erk.. nk terkeluar isi perut aku.. giller kenyang.. huk3... dgn kekenyangan tersebut, aku tertido... huk3...

bangun pagi.. ibu masak meehoon.. oh noo.. i don't like meehoon.. tak mau..so, aku makan roti telur kt kedai haji tapah dgn separuh lagi roti telur yg xhabis.. err...giller kenyang... balik umah.. sambil aku online, aku makan lagi seketul ayam goreng.. huk3...tghri, aku makan lagi nasi ngan ikan goreng...

dan malam.. iaitu sbentar tadi, baru je aku makan roti nan wit ayam tandori... huk3.. kenape aku kuat makan skrg??? huk3... bukanker aku nak diet??? ahahahhahahhaaaa....

wahai rakan2 ku.. siler la sedarkan diri aku nih... aku mahu mengurangkan makan... huk3

 

2 comments:

eHa said...

woi.. ko makan ke metelahak.. eh, adeke perkataan tersebut? hahaha

aku tau ko saje bukan mahu mnjeleskan aku,ko pegi makan ngan hami itu hari kan?

Anonymous said...

muahahahaaa.. metelahak??? apekah???
mentekedarah aaa... [errr.. ader ke word ni..ahahaha]

mane ader saje kasi jeles..ahahaha