BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Thursday, March 5, 2009

PC ku sayang~huk3

huk3.. buat kebrape ratus kali...

my beloved pc buat hal lagi... tapi tak sah lagi.. aku yg bersalah~ ahahahhaa.. maafkan hamba, wahai PCku sayang.. ahahahhaa

ader ke patut, aku dgn bangga n yakin nyer memadam sume bende dlam fail Template kt file C; aku.. huk3.. makcik.. file temp la.. TEMP!!!! ape punyer sengal aaa aku nih...

ni sume excited sbb baru tukar motherboard baru aa nih.. huwaaa~
so, byk bende aku takleh bukak.... nero, ACD system, counter strike, walhal the sims 2... huwaaa~

jadi aku dgn takut2 nyer sms brother kamal.. a.k.a the great technician blakng umah aku.. ahahaha.. dia dgn sedap nyer membalas sms aku dgn;
"Begitulah hidup kita di dunia ini. sbg manusia biasa, kita tak dapat lari drpd buat silap. sama2 lah kita muhasabah & kembali ke pangkal jalan..kahkahkahkah.."
giller menusuk qalbu betul.. yg xboleh belah, siap boleh gelakkan aku lak tuh.. huhuhuhuuuuu... ye aa.. sampai seminggu aku baru je amik pc aku dari dia.. ahahhaha

jadi dgn ini, brother kamal... wait for me.. i'll sent my cpu back to u.. as soon as possible.. muahahahaa... nasib ko la jadi jiran aku yg "Bagus" ni.. ahahhaa

2 comments:

hUmmY said...

HAHAHAHA!

mesti bang kamal tu rase mcm nak patah 2 kau punye MB kan? =))

Anonymous said...

ahahhaaa.. dia tak mematahkan MB aku.. dia just bagi tazkirah yg menikam2 kalbu saje... muahahaha