BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Thursday, March 12, 2009

huhuhuu.. akhirnyaa..

buat sekian kali nyer.... aku tak tido satu malam...


ni sume aderlah gare2 ketas pekse anak2 murid ter'sayang'.. ahahhaaa...2 weeks aku berkerja keras utk menyiapkan soalan n jawapan [err.. xtolak lagi waktu tido+makan+tgok tv+jalan2+tgok citer jepun..ahahhaa]... iyer aa.. 8 set paper... bukan skit tu...

so, smalm aku mmg struggle giler2 aa.. dlam satu hari, dlam 24 jam aku dpt siapkan 4 paper.. muahahahaa.. giller crazy.. nasib boleh refer ketas last sem... actually mmg byk aku repeat soalan.. sbb yg soalan yg perlu aku letak mestilah perkare2 yg sgt2 penting kan?? kalau xpnting, buat ape aku tanye,kan? heheheee

so, tepat pkul7.15, aku habis print sume paper + notes kelas pkul9... huk3.. giller canggih aku nih.. mmg last2 minit punyer org...aku rushing mandi+iron baju+siap2... ader la dlm pkul7.30 aku bertolak g keje.. tak mau jem, ok.. aku decide ikut jlan lain [jln yg aku sgt2 jarang lalu.. sbb aku rase jauh.. tapi kurang jem dari LDP]

so, dalam perjalanan beberape kali aku raser nak terlelap.. beberapa ratus kali aku menyanyi sambil menari.. beberapa juta kali aku menampar2 pipi... ahahaha... dah sah org2 sblah tgok aku ngan pelik nyer.. mmg aku perasan..tapi, drpd aku langgar kete ko.. baik aku buat aksi2 pelik camtu.. ahahaha

so.. dgn ini.. aku nak tido.. sambung balik tido dari ptg sampai magrib, sambung sampai pkul10.. ni nk sambung blik smpai esok pagi... ini ader lah Qada' tido namenyer.. ahahaha

0 comments: