BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Monday, March 16, 2009

lepak bersama Ezlyn.. ahahahaa

seperti biaser.. tiap ptg isnin, aku akan hantar 2pin [adik pompuan aku] pkul5 dan lepak mane2 samapi pkul7 dan bawe pulang ke rumah.. dan pada kali ini, aku g kajang jap.. g metro... dan membeli Utopia n Adik Cerdas.. yipee~

dan sampai umah saje, lepas solat magrib terus pecut g bangi Sek 15 utk hantar si Gendut [adik laki2 aku].. dan mmg pada kebiasaanya aku akan tunggu saje sambil berjalan2... dan aku decide utk g pasaraya Bintang utk teman 2pin beli kertas kaler2 utk homework dia..

hmmm..masih pkul9.. so, g makan jap.. kat kedai makan Citerasa Kita.. kedai ni baru bukak.. kat lot hujung sederet tmpt tuisyen Gendut.. so, aku pun memesan kew teaw tom yam.. sedang menunggu pesanan tibaa.. tibe2 muncul kereta mahal.. [xigt kete ape, tapi kaler hitam] betul2 parking sblah aku.. 

errr.. agak terkesima.. [xsure seswai tak word tersebut..] sbb mule2 aku tgok, mak aih~ seksi seksa nyer la minah nih.. rupe2 nye Ezlyn hye2 bye2 yg kuar dari kerete tersebut... hahahaa... aku pun buat tak reti saje laa.. beliau duduk betul2 kat meja blakang aku.. aku pun beraksi cool saje.. 2pin mahu menjadi mamarazi.. tapi tak berjaya sbb minah belakang aku [member ezlyn] telah membloking beliau..

ehhehehee.. aku tgok org2 yg keje kat kedai nih, dok tenung Ezlyn tu mcam ape saje.. ye aa.. tak lepas dari pandangan.. terkejut kot sbb ader artis kt kedai mereka.. tp aku n 2pin control saje.. yer aa.. kalau kot2 kak Siti..[cewaah...siti nurhaliza la tu] mau berkeping2 [kalau still pakai kamera yg kodak tu laa] or penuh memori adik aku aku keje kan.. ahahhahaa

so, dlam 9.30 aku pun membayar bil n terus kuar kedai.. dan terus menunggu Gendut dlam kereta sambil tido.. ahaahahaa

2 comments:

Anonymous said...

ini btol2 ke tipu??
huk3...

dAia said...

betul aa.. mule2 2pin yg perasan dulu... time ezlyn tu kat dalam kete...
pastu time dia kuar kete baru la akk percaye.. eheheh