BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Sunday, March 22, 2009

mAri mAkan2....

ehemm2... mari makan??? kenape makan?? bende lain takleh??? ehehhee

hmm.. org kate, kalau dah keje... dah bizi ngan keje.. badan boleh susut.. sbb tansen or bizi nak siapkan keje... tapi... sume kate2 ini aderlah dusta belaka.. ahahaha

dlam minggu ni saje.. aku dah makan dgn hbatnyer... hmmm... smalm, aku keje... n pagi2 ibu masak meehoon goreng.. mmg ibu tau, aku tak makan meehoon.. so, dia buatkan aku roti telur..

tgahari.. aku terpakse beli makanan dia Giant.. sbb hanis ckap dia tak mahu masak.. so, aku makan dgn kenyangnyer nasi goreng n ball2 tu.. n air jambu...

balik rumah saje.. rupe2 hAnis masak Ayam masak merah.. n then, aku masakkan tumis air.. n makan.. ehehhe.. makan laa.. dah ader makanan.. 

pastu, lepas maghrib aku g umah eha.. sbb ehA buat kenduri Arwah... so, makan lagi...sedap pulak tu.. ehehee.. habis kenduri.. aku balik umah..ader la dalam pkul11.30 lebih... 

adik2 aku ajak makan donat puler... Apple Donat.. 6 ketul... kongsi 3 org...
huk3.... penat makan, aku tido... n bangun saje.. lapar, aku makan meggi as a breakfast.. n kemas2 umah.. pkul 12.30, aku masak nasi goreng tom yam n 2pin beli ayam goreng berempah...

errr... dah sah.. jike aku tak hentikan hobi abnormal ini, aku kene beli byk baju baru... huk3.. 
akhir kate, majulah sukan utk negare... huk3



4 comments:

eHa said...

weii.. banyakk gile ko makan.. (smbil tuding jari ke muka sndiri)..

gambar tu x tau apsal aku tengok aku rasa kecik hati.. hahahahahaha..


bz kerja boleh kurus --> mmg dusta! haha

dAia said...

huhuuu... aku tak tau kenape mule2 aku bolher percaye ngan kenyataan bleh kurus tersebut...
agaknyer certain2 org je kot.. org yg pemalas nak bersukan cam aku tak berkesan kot..huk3

Anonymous said...

sedap x ayam masak merah tu??
huk3...

dAia said...

hmm... nak ckap sedap tak boleh... nak ckap tak sedap pun tak seswai... tapi raser semcam aaa skit.. ehehheee