BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Friday, March 27, 2009

pergi mampus lagi baik~

kenape manusia mcam ni pun ader kt dunia nih... ya, Allah... ampunkan la hambamu ini.... sbb hamba mu ini sudah n akan n selalu mengutuk2 dan berdoa yg tak baik terhadap hambamu yg lain yg sgt2 menyakitkan hatiku ini.... huk3...

aku mempunyai di rumahku ader 4 orang lelaki.... tapi aku hanya menyayangi 3 org saje... yg sorang lagi, mampus pun aku tak kesah.....
1 = ayah... seorang lelaki yg sgt2 aku kagumi, sgt2 bertanggung jawab, tegas dalam mendidik anak2 dan pemimpin keluarga yg sgt2 berjaya... i love u ayah....
2 = haziq... seorang lelaki yg sgt2 baik... hatta, nak bunuh nyamuk pun tak sampai hati.. huk3... adik yg paling aku sayangi... aku rase, pernah sekali saje aku gadoh ngan dia, n... aku yg nangis.. sbb takut sgt2 dia akan jadi lelaki yg aku paling benci kat muke bumi ini.... huhuu.. semoga Allah, sentiasa merahmati dirimu, adikku....
3 = hariz... seorang budak lelaki yg sgt2 bulat.. dan aku memanggilnya dgn panggilan manja... "Gendut"..ahhahahaaa... dan hanya aku saje yg dia approve dgn panggilan tersebut..... dia ni kanak2 yg suke makan n amik hati aku.. sbb aku slalu tolong dia upgrade games dia.. ahahaaa..
semoga kau membesar dan tidak mengikut jejak langkah brother ko yg hampess lagi tak gune tu...

dan... mmg 3 lelaki ini saje yg sgt2 aku sayangi dan aku sentiase berdoa yg terbaik... 

tapi.. ader sorang lagi hamba Allah yg aku amat menyampah.... sbb ape???

dah besar gajah... tapi tak reti yg jage diri sndiri... lelaki ape tu???
dah besar gajah... dah keje.... tapi still slalu mintak duit kat ibu... lelaki ape tu?? 
dah besar gajah... tapi bilik sendri pun tak reti kemas...busuk nak mamposs.. n suke bukak pintu lebar2... nak kasi satu umah mati keR??? lelaki ape tu??
dah besar gajah... tapi dari dulu sampai skrg tak pandai hormat org lain...sume org... ayh, ibu, kak nisa, n adik2 apentah lagi... lelaki ape tuh?
ko penyebab ayah masuk hospital...ko penyebab ibu sakit dada, sesak nafas.. anak lelaki ape tuh??

ko tak tau ker, yg ko tu ader lah org yg paling tak dikehendaki kat umah nih... jadi, sila la berambus... tau menyusahkan org lain saje....
cube tanye org lain....ader ker yg suke ko kat umah nih... 

balik umah ikut suke.. suruh org bukakan pintu..kalau lambat skit, marah2... kau sape???
masuk dapur, kalau takder lauk, marah2... kau sape???
baju kotor+busuk giller letak kat dlam mesin basuh... tak reti2 nak basuh??? aku takder hati nak basuh... aku letak kat luar mesin... ko mengamuk2 ckap ketorg campak baju ko kat luar... ko sape???? nk mintak tolong, cakap elok2 takleh??? haa??? bodoh!!
kalau aku tgh online dlam bilik, ko cabut cable aku n pasang cable ko... ko sape??? ko yg bayar bil?? podah chet!!!
kalau takder duit, dgn tak malu nye mintak duit kat ibu.. pastu ibu tanye, "eh..dah keje pun mintak duit kat ibu??" pastu ko dgn 'sopan'nyer balas "habis tu, tak payah makan tengahari?" weh...kurang ajar punyer anak... ko sape????
kat umah, ke hulu ke hilir hanya pakai boxer kecik.. dah aa perut boncit.. tak malu ker?? ko igt ko punyer umah ke nih??? kau sape??

aku igt nak lepaskan marah aku kat ko kat sini.. tapi makin bengang, marah, meluat pulak.... arrgggghhhh...

ya, Allah.... bantu lah hambamu ini, mengharui hidup ini dgn aman... dan sekiranya aku berdoa agar mamat tak gune tu mati, jgn la ko perkenankan doaku... ko buka lah pintu taubatnya dgn segera....amin~

5 comments:

bdk beSh said...

amiinn..~
=)
saba ye

Anonymous said...

bnyk besaba daia...ni sume dugaan...dlm kesempurnaan msti ada kecacatan sket...ko besyukurlaa sbb hnye de sj yg wat prob...yg len2 sume oke...tuhan nk uji kesabaran ko n family ko...kte doa laa de cpt2 insaf...aku rse dlm stiap family pon msti ade black sheep...cme tahap keseriusan tu je yg len...heh..

chaiyok daia!
=)

dAia said...

*tarik nafas dlam2... hembuss... pusss...

hmm... terima kasih sbb menyokong aku... thanks... legaa skit hati aku.. huk3

Anonymous said...

bru skrg ni dpt bce post nie..
n i know how ur feeling..
huk3...
kite sume da kena...huk3..
tp..kite sebgai adik..still kne hormat dia sbgai sorg abg(dlm hati x ikhlas)..huk3..

wa..dia hutang hanis....hp hanis kt dia plak...huk3...kalo dia mati..hutang hanis cmner??hak3!!

Yan said...

hehehe.. br ak phm nape ko xnk komen pasal fam ko kt atas...huhuhu...