BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Tuesday, February 24, 2009

pEnyAkit berjAngkiT~ huk3

huhuuu.... malm smlam aku online sampai ker ke pagi.. lepas solat subuh, terus aa aku tido.. tapi asyik terjage sbb kegagAHan jam loceng kekAnda ku menjerit.. haduyai~ bAngun la weih....

so.... aKu terjage lepas ibu keJut aku sbb diA nk g umAh member..
huk3.. terpakse la bangun... kulihAt jam menunjuKkan pkul11.30.. huk3...
masak nasi.. sidAi bAju yg berlambAK2.. oooo...lupe pulak nak breakfast... alaaaaaaaaaaaa.... mee hoon???? tak mahu.. eh.. aku teringat spegetti kekanda ku smalm.. jenguk2 peti ais.. yes.. byk lagi.. ahahahhaa.. aku panaskan spegeti n kuah dlam microwave..

alamak.. ibu dah pulang... ooo.. dah pkul12.30.. ayam tak masak lagi.. gasak aa.. ibu balik je terus masuk dpur nk tgok aku dah masak blum...

"oit, masak nasi ke tak nih??"
"masak daa.. pkul11 tadi.."
"tak nyala pun... plug tak pasang..."
aStagaaa... lupe la tuh.. lalok sgt.. ahahaha..

nasib baik ibu nampak aku mcam bersungguh2 nak masak ayam.. ahahhaa..so, takder la bebel sgt.. hanya geleng2kan kepale saje..
sedap nyer la ayam masak merah nih..[saje nak puji diri sendri..]
time tghari, aku tgok ader ikan pari masak lemak.. huih.. bile ader lauk nih..

"ibu, bile ader ikan pari ni??"
"tadi ibu masak la.. time kamu terkial2 masak ayam tadi.."
huhuhuuu.. giller handal ibu aku nih.. sbb time tu aku just perasan dia masak sayur tumis air jer..

so, lepas hantar gendut g skolah, lepas amik bibik jah kt umah dia.. aku lepak dpan pc.. tapi skjap jer.. sbb.. streamyx yg bengong, facebook tak leh bukak.. friendster lembap nak mampus.. huhuuu...

so, aku golek2 atas katil.. aku pikir, ape yg aku buat hari nih???
-err...online sampai pagi,
-err...lepas subuh baru nak tido,
-tgahari baru bangun.....

eh..cam kenal je tabiat ni...

ehaaaa.... ko mmg dah sebarkan penyakit berjangkit ko kat aku.. ahahhahahahaaa.. jarang sekali aku buat aktiviti sebegini... ko nih..
takpe laa.. at least.. aku tak tido seHARIan.. aahahaha

mALas umpAma poLar beAr.. at least, still comel.. ahahha

0 comments: