BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Friday, February 13, 2009

ehemm~ jgn gelak bile membace tajuk merapu aku ni ek..
biaser aa... sbg seorang remaje mudaa [sape setuju turun tangan].. aku juge mempunyai hati dan perasaan terhadap insan2 hensem.. ahahhaa..

apa yg aku maksudkan disini aderlah... Aktor2 or artis2 or pelakun Jepun.. kihkihkihkikih.. [gelak gatal..]
aku tak tau kenape aku sgt2 giller terhadap mereka...ini sume adik2 aku punyer pasal [hanis si kacak n seksi and haziq si control hensem].. diorg start giller dgn citer "One Liter of Tear" and "Hana Kimi" [versi jepun yer.. yg lain tak layan..aahhaa]..
tapi, "Hana Kimi" la yg telah membuka mate dan hati dan perasan aku terhadap drama jepun.. ahahhaa... ini ader lah kerana citer ini ader lah sgt2 best~ [sape setuju angkat kaki.. ahahhaa]

hAna kImi yg best giller~

dAn lEpas je ku khatam "Hana Kimi", aku terus search n download mane citer yg Ashiya Mizuki a.k.a Maki Horikitty and Nakatsu a.k.a Toma Ikuta berlakun...
  • aKihabarA@deeP <-- toma a.k.a box
  • hoNey and cLover <-- toma  a.k.a tAkemoTo
  • mAou <-- tOma a.k.a nAoto
  • tEppan sHouju aKane <-- hOrikitty a.k.a akAne
  • dEnsha Otoko <-- hOrikitty a.k.a Aoi
  • nObuta wO pRoduCe <-- hOrikitty a.k.a nObuko
  • sEito sHokun! <-- hOrikitty a.k.a jUria
  • dEru tOko DemaSho! <-- hOrikitty a.k.a sHizuka 
  • kUrasagi <-- hOrikitty a.k.a Yoshikawa

hmmm... biller tGok citer kUrasagi.. tibe2 hAtiku terus melekat pAda si hEro..kurasaki a.k.a Yamashita Tomohisa... wah2~ sangaaaat2 hensem.. ahahahaa.. [tibe2 jadi sgt2 gatal n miang.. ahahha]

sGat2 hensem,kan??

kAlah mUncung Hami.. ahahhaa


so, barang siape yg ader yg ader idea or mane2 citer Jepun yg best.. sile roger2 aku, ok... 

sekian..





3 comments:

hUmmY said...

hoi!

cantek sket eh!

muncung aku lg mahal tau!

WAKAKAKAKAKA!

eHa said...

daia... jangan gatal sgt boleh?

lg 1.. jepun x ensem.. korea lg ensem okay!

dAia said...

muahahahaaa....

hami: sori skit.. muncung yamapi lagi hensem bergaye tau.. so, lagi mahal aa.. ahahahaa

eha: jepun aa lagi hensem.. penuh karisma dan sgt2 comel.. ahahaa