BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Thursday, February 12, 2009

mAri mUlakAn rApuan..

err... tak tau nak merapu ape... 

tapi aku igt nak start dgn kenape n mcam mane aku boleh terpikir nak start blog nih...

aNtara faktor2nyer aderlaa;
  1. actually.. dah lame nak merapu kan bendalah blog nih.. start dari membace blog eha dan rakan-rakan lain..[kenape aku sebut name eha saje??khihkihkhikih]
  2. pastu, adinda hanis yg kacak dan seksi pun suke merapu dan meluahkan perasan [xbleh blah~] dlm blog beliau.. ehhehe
  3. aku rAse xder sape yg suke dgr aku membebel dAn merapu2 [nampak sgt aku nih suke memendam perasan...muahahaha]
  4. dan aku pun lbih suke menaip dari menulis dairi..[last aku tulis diari time itm n kebyakan diari penuh ngn kartun2.. kuikuikui]
  5. nak cari something or someone utk menjadi mangse kemarahan aku.. khikhikihkikhikhikih... 
sooo..faktor2 ini membuatkan aku nak merapu dan merungut dalam blog ni.. muahahahaa 
err.. sbnrnye, byk lagi faktor yg mendorong aku... but, aku kene kemas2 utk pulang sblum en.sape2 kunci aku dari dalam ofis nih.. [spt yg pernah berlaku terhadap ofismate2 aku yg len..muahahhaa



3 comments:

eHa said...

asal keje merapu2 je.. ko kaitkan name aku ek... cube lah ckp ko pegi surau sbb aku pegi surau ke... ahahahaha...

dAia said...

ceh~
boleh jer.. tapi.... ko g surau ker, ehaa??
errr...

Anonymous said...

pastu, adinda hanis yg kacak dan seksi pun suke merapu dan meluahkan perasan [xbleh blah~] dlm blog beliau.. ehhehe


i suke bce point yg ini...huk3..
nntikan 1 luahan perasaan yg agak up sket bhs dier...kt blog hanis...huk3..