BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Wednesday, October 27, 2010

Hati ku di robek2~

Hatiku pilu bagai di tusuk sembilu...

Hatiku hancur, hatiku tercalar....

Knape aku mcam emo??? Sila la bace rapuan ku kali ni... kalau bleh diiringi irama pilu dan sedih.. [Mcam dlam filem sedih2 tu... huk3~]

Pada hari sabtu yg lepas... aku bersama rakan2ku... Telah pergi melawat baby yg baru lahir beberapa minggu... Yaaaaaa... pada awalnye, Hatiku gembira melihat kecomelan si kecil... tibe2 aku teringat, ada kad jemputan yg perlu ku sampaikan pada rakan2 ku...

dari jauh kemelangkah.. terlihat sesuatu yg aneh pada Shiro..
"Aikk? ape tuh???" seperti corak berwarna coklat pada bdan shiro..
hati ku mule rase tak sedap... langkahku makin laju...
"Ya, Allah!! APe nih??!" Hatiku menjerit..

Sisi kiri Shiro + Bonet blakang Shiro di Siram Cecair yg Coklat Pekat kehitam2an..Ku dongak ke atas.. Adakah ini Getah pokok?? [Sbb ku park betul di bawah pokok mangga.. tpi byk sgt kalau getah...
tibe2 ku terhidu bau NEscafe yg sgt pekat.. Mule pening kepale..
"Astagfirullah.. Ni ader org marah aku park sini la nih... Habis di simbah Air Nescafe..."
"Maaf lah.. saye tak tau, tmpt ni ANDA SAHAJA yg boleh parking.."
dan didepan Shiro hanya jarak beberapa CM saje.. Giller!!! Mmg Giller punye orang!!!
dgn perasaan yg bercampur baur... aku masuk kete, start enjin dan parking dekat ngan umah Mommy Baby...

mati aje enjin, aku pusing2 satu kete.. Okey.. Corak2 nescafe, sume dah habis.. pastu yg paling tak best, ader byk calar2...
MMG BODOH GILLER.. MMG sape yg buat tu MATI LAH KAU!! MMG PENDEK LA UMUR KAU!!
maaf lah kalau terkasar bahasa atau ape.. tpi perlukah saye di layan begini?? ape hak anda utk mencalar2kan kete saye, Ha??!!!
terus aku takder mood daa.. pas2 Kad n terus ajak rakan2 balik.. huhuhuuhh...

Tapi, takder lah balik.. Nasib baik lepas tu aku dah rakan2 g lepak2 sambil menyanyi.. habis nyanyian rakan2 sume aku sabotaj.. nk lepas geram punye pasal!!

Kesian, Terima KASIh.. Akhir kate, MATILAH KAU MANusia yg bODoh calarkan kete aku tu!!

6 comments:

bdk beSh said...
This comment has been removed by the author.
bdk beSh said...

mmg org tu keji gile tahap melampau!! bongok nk mampus...mesti die samseng poyo atau org rosak akhlak...aku ngan tepet pn geram gile kt org tu aritu....huh

p/s: tp x perlu la byk gile salah eja dlm post ni...ihik2...ok2 aku x gelak...senyum simpul je..lalala

dAia said...

aishh.. sape yg kasi komen awal2 tu? pdam2 pulak.. hak3~

boolat.. sesungguhnya, time aku taip entry ni, mmg tgh sedey sesedey sedeynye.. hahaaha. jadi, mane yg aku pasan, aku dah betulkan.. mmg tak boleh belaa taipo aku kali ni.. ahahaha

eHa said...

wei gile laa... aku baru bace entry ni.. bodoh nk mampus keji bangang gile punye manusia... apsal bangang sangat... aku cadangkan tiap kali smpah umah kau penuh, kau ikat buang kat depan umah die.. bodoh..

dAia said...

kalau laaa... umah dia dokek ngan umah aku.. tiap2 hari aku buat onar kat umah dia..

isk.. sampai aku terpikir klau aa aku geng ngan mane2 mafia.. aku dah suruh org bom umah dia.. is~ -_-"

dAia said...

kalau laaa... umah dia dokek ngan umah aku.. tiap2 hari aku buat onar kat umah dia..

isk.. sampai aku terpikir klau aa aku geng ngan mane2 mafia.. aku dah suruh org bom umah dia.. is~ -_-"