BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Saturday, November 6, 2010

Hasil penangkapan...

Hohoo.. Itu hari Munyet... kali ni ape pulak?

hik3~ saye baru pulang dari Melaka... dan ternampak sesuatu yg menarik hati... dan membuatkan saye mahu berkongsi di dalm entry kali ini.. hik3~

pagi2 td, bile saye bangun.. adikku dgn eksen nye menunjukkan gambo sesuatu dlam enset beliau... rupenye2 ianya seekor hewan.. hewan ape??? kat bawah nih!!




ia adalah seekor musang.. hik3~ mcam aneh kan?? ape yg aneh.. gambar ni la.. mule2 cam pelik.. pasal ape laa gambar ni tibe2 jadi lain??? err.. kaler dia mcam lain kan?? pastu bile dah transfer dalm lappy, rupenye, bile incik musang tu tgok camera, warne gambar bertukar... uihhh.. aneh, bukan???

hohoo.. walaupun, incik musang ni dlam sangkar, namun nak snap gambo ini tetap seram.. sbb beliau sgt2 garang.. hak3~

ape jadi kat incik musang nih?? ntah laa.. lupe nk tanye ayahanda... sbb time breakfast, ayahanda telah menelefon incik Danny (bestfren ayah kat kmpg.. hahahaa) ayah tanye beliau kot2 dia n rakan2 (err.. org2 cina laa.. sbb kadang2 kan beliau suke hewan2 seperti ini..) pastu aku tak tau ape jadi.. hak3~

3 comments:

Anonymous said...

musang msuk perngkap kt umah ke?

Cik Yam~! said...

1st time aku tengok musang camni...sgt menarik

dAia said...

hanis : Ye laa.. umah melaka.. pagi2 dah ader.. hak3~

yam : aku baru kali kedua kot.. 1st time mase aku kecik2.. ayah aku jerat gak.. hahahaa