BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Thursday, November 18, 2010

Selamat Menyambut Aidiladha~

Alhamdulillah.. sampai pergi dan pulang dari Kmpung~
Nak citer ape kali ini?? Scroll!!!!

Pada pagi Selase nan indah, pagi2 aku dikejutkan dgn bunyi siulan shah rukh khan... (hahaha.. camne bleh camtu.. sbb bunyi siulan dlam kuch kuch hotak hai itu yg pling kuat dlam ensetku.. lantas di hired menjadi tukang kejutku di pagi hari.. hik3~)
nasib baik bangun tau.. sbb malam tu aku tido pkul4.30... gare2 siapkan keje + tonton drama korea + main game... hahhaaaa

Lepas aku snooze alarm sekali (mmg skali okey.. n terus off sume2 alarm.. sbb ader set pkul6, pkul6.30, pkul6.45 n pkul7... punye la takut terlajak tido.. hahaa) pastu, terus aku bangun dan solat n bersiap sedia utk pulang.. n seperti biase, aku kejut la gak penumpang2 yg lain.. n tepat pkul8.15 kteorg bertolak.. ok aa.. sbb konon2 lepas Subuh nk gerak.. Ohoo.. THis time naik my Hensem Shiro!! Sendat dan padat! hahaa

Heehee.. mmg sudah kebiasaannye, kalau gerak sendri, mmg akn singgah ke mane2.. so, singgah RnR Seremban utk breakfast.. Ibu ckap tak nak makan Dunkin Donut, so, kami makan KFC! hehehe..

Sampai umah Melaka dalm pkul10... pastu terus unpack barang2.. n aku n kak nisa n ibu terus kemas2 umah.. Aku terus tukar suar, sapu2 bilik n umah.. dan terus capai vacum.. Vacum satu umah tau... bukan takat lantai n carpet, dgn tingkap2 skali.. biase aa.. umah hujung2 minggu.. so, byk laa tahi2 cicak.. n buang secare manul sgt rajin.. jadi, SEDUT aje.. ahahhaa

tgh2 vacum, 2nd car pun sampai.. Ayahanda + Ajiq + Hariz.. dan ayahanda terus tukar uniform n berkebun.. yg lg 2 org tu, lepak dlm bilik termasuk la sorang lg minah tu.. lepak saje.. cis!

lepas kemas2.. n ibu start masak.. Anyam2 ketupat.. pastu lepas Zuhur, aku n kak nisa g Giant tampin.. KECIWA!! sume brg yg di cari xde! huhh..

malam tu, bakar2 ayam.. Hmmm.. time Hanis jage ayam, Sume jd Hitam.. hahaha.. takper laa.. hahahaa... lgpun lame sgt kteorg tak buat BBQ.. hahaha.. habis BBQ, dinner, Terus gua pengsan!! hahaha..

Pagi Raye, Kemas2 prepare2 ape yg patut.. pastu RAye aaa!! hehehee.. dAlam2 menyiapkan makanan.. Mengisi lauk2 n Ketupat... MAKAN byk jugak!! huhuhuu... sampai magrib, perut gua dah tak tahan!! Pastu berlaku lak insiden2 yg paling gua tensen!! Rase cam nk balik bangi cepat2!! huhuhuhuuu..

SO, Hari ni, dah sampai Bangi... gua lepak sampai gua kerja esok.. Hoyeaah!!
*ps.. Pasal ape ringkas sgt?? Sbb perut gua sakit!! Tu aa.. makan byk sgt!! hahahaa

3 comments:

Anonymous said...

tkar ar kaler tulisan..sakit mate...

eHa said...

sbnanye ko dr aritu x abis cter kat aku lg kan...

dAia said...

hanis.. yeke sakit mate?? ok aje.. hik3~ mate kau yg abnormal.. hak3~

eha.. alaa.. biar lah.. malas pulak nk citer.. ahahaa