BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Tuesday, October 12, 2010

Batch 85 Gathering.. hik3~

Hahahaa.. itu makne nye adalah MAKAN lgi!! Hoyeaah...

Hari sabtu yg lepas2.. 9hb October 2010.. berlangsungnya majlis Gathering batch 85 x-hamidian.. hoyeaaaahh 99x!!

Majlis start pkul 3 ptg... (kot..hahah) sampai 9 malam... Rakyat2 jelata yg hadir di galakkan membawa makanan.. ini bermakna, acara makan secare pot luck... hohooo~ Jadi ramai lah yg membawa makanan memasing... Tpi aku?? huhuhuhuu... aku kerjaaa.. macik yg bername eha pun kerja.. jadi kami berdua berkongsi bersama najwa utk membawa Cream Puff yg super lazat.. horrreeeyy!!

3 dare pingitan.. hik3~

3 dare pungutan.. hak3~

dan nak balik daaa... masing2 dah kekenyangan...

tu sbnrnye aku pegang mangkuk org lain..sape ntah.. hak3~

hmm.. time ni baru aa cik Boolat masuk bergambo.. bizi benor mak nenek sorang nih. hik3~

Knape gambar2 ni mcam malam?? hahaha.. sbb mmg aku dtg malam pun... Knape?? sbb aku ader kelas sampai pkul 6... mule2 mmg igt tak nak dtg.. tapi hanya disbbkan mak nenek tersebut, aku n nenek yg bername eha pun (beliau juga keje pada hari tersbut) pergi jugak laa.. itu pun lepas magrib... (sbb aku sampai umah dlam pkul7.. pastu nk golek2 lagi... so, dlam pkul8 lebeh baru g.. (mule2 igt nk g pkul8.. tpi nenek bername eha tu lambat pulak.. hahahaa)

jasi sampai aje kat sane, agak segan la.. sbb lambat giller kot.. yer aa... tersesat pulak.. sume salah google map!! Tipoo betul.. ahahahaa.. borak2 + makan2... dlam pkul 10 lebih nk pkul11 kot, kterog sume balik...

But, malam tak berakhir begitu saje... Aku + eha + Boolat + tepet, behijrah ke UpTown shah alam... (ehemmm... boolat n tepet berbaju kurung manis ke sane yer.. bangga aku sebagai rakyat Malaysia.. ahhaha)

buat ape ke sane?? saje je... konon2 nk shopping.. but, takder pun.. ahahhaa.. Aku seb baik beli gak laa sehelai t-shirt gorillaz.. n eha beli suar pendek a.k.a boxer.. ahahaha.. oohh.. jgn lupe, beliau juge membeli err.. makanan2 yg cocok2 tu.. sedap! hahaha.. (dah kenyang GILA pun g beli lagi makanan2.. cehhh..)

pastu Boolat terus balik umah, aku g hantar Tepet balik umah.. N paksa Eha tido umah aku.. hahahahaaa....

Akhir kate, majulah Batch 85 utk NEGARA!! hahaha...

0 comments: