BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Tuesday, June 22, 2010

Bad Morning??!``

Adesss... Malang betul laaa!!

Hmmm.. Bosan nye.. Brother2 depan ni syok tgok bola.. nasib laaa incik Dellpy ni teman I.. huk3~ boleh laa update blog, ye tak?? hahhahaaa...
MySpace

berkenaan title entry kali ni, sye rase, pagi ni [Tue/22] saye macam menerima nasib nk agak sedikit malang kot.. Kenape kot? sbb pagi ni, ader je bende2 xbest berlaku pada diri ini.. huk3!!!!
MySpace

Bngun pagi takder masalah.. sbb ape?? sbb lepas sahur, mmg tak tido aa.. online kejap n solat n siap2 g opis.. sgt semangat, ok.. hahahaa

pastu tepat pkul 7.45, dah gerak da.. turun je bawah [simpang nk kuar ke jalan utama] jem!! agaknye sbb hujan kot.. so, pergerakan trafic agak terbatas.. so, lame gak laa nk lintas..

elok je lintas, dlam 400m, tibe2 terigt.. LUPE BYK KASUT KEJE!! ERR.. AKU PAKAI SIPAR JEPUN JE NI.. huk3~ (Sbb last weekend g keje bawak VIVIAN..Shiro Rehat2 kt umah.. huk3~) so, mmg semestinye kene patah balik laa.. takkan nak selekeh2 g keje.. hak3~ pastu, kene aa tempuh balik jem kat simpng nk masuk umah.. huk3~
MySpace

pastu... Jalan punye jalan, sbb nk cepat.. kene aa lalu tol yg byk.. 3 tol ok.. byk kan? pastu dok rabe laci bawah stereng.. "EH, KOSONG??!! WHERE'S MY SMARTTAG??" Budus!! tertinggal dlam VIVIAN!!! nasib baik aa sempat gak aa menyimpang g Tol Tunai.. hak3~

pastu, jalan punye jln.. kene aa masuk simpang sane sini kan?? elok je nk masuk satu simpang ni.. Kereta2 kat situ SGTLAH BONGKAK + RIAK + EKSEN = BOLEH BELAAA AAA.. aku dak kasi signal.. berilah saye ruang masuk... tapi sekor kete pun tak kasi.. budus.. Smpai hampir langgar divider laa.. n motor kat belakang pun hampir2 jauh... Mmg budus sume kete2 kat sblah aku ni.. bengang betul!!
MySpace

pastu, jalan punye jalan2... lepas tol kedua.. mmg aa aku dok line tgh.. sbb senang nk g Tol Tunai kang.. pastu dok aku jln straight tu.. kete sblah kiri nk ke kanan (Tol TnG) dia yg nk ke kiri, kasi aa signal n pelan aa.. dia dok hon2 aku pulak.. budus..

pastu, jalan punye jalan.. sampai aa ofis.. huh... pas aku punch cad, aku g aa cabut g servis Shiro ku sayang.. huk3~

harap2 lepas ni takder aa ape2 yg berlaku... Aku dah aa puase hari ni.. nak dpt pahale lebih pun asek kurang je sbb dok marah2 driver2 lain yg sengal.. huk3~

2 comments:

deadgorgeouszaza said...

hehe.. things happen kan kak?
ade je yang tak kene.. hehe..
tapi takpe.. sume yang jadik tu ade hikmahnye... ngee~~ (sedapkan hati kak nurul)

dAia said...

hak3~ yes.. that's rite bebeh... hak3~

lepas je dah servis shiro, hatiku tenang kembali.. hak3~