BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Friday, June 18, 2010

"Miss, U suke Group mane Meh?"

No need to know laa.. tak masuk pekse...

Hak3~ Tak tau kenape, student aku skrg suke pulak nyanyi2 lagu korea.. hahahaa.. Bile kelas tutorial je, sambil jwap soalan, sambil nyanyi2 pastu gelak2.. pelik aku...
MySpace
bile aku tanye, "Ape u nyanyi2 ni... dah siap keje ke??"
pastu diorg jawap, "Belum siap Miss.. U suke tak Korean Group?"
tak ke terkedu aku bile diorg tanye camtu.. hahahaha... tapi, mesti la kontrol kan.. hahaha... "Y?? Kenape tanye I pasal tu pulak?"
pastu diorg sengih2, "Bukan mcam tu, Miss.. Skrg kan ramai suke Super junior.. I tau.. U mesti suke SJ punye..konfem!!"

Boleh x ngan konfidenye dia ckap camtu?? hahahaa... y tak boleh belaa siap nyanyi2 lagu Shori2 siap gaye menari diorg lagi.. hahhahaha...
takkan aa aku nk ngaku kot.. segan aa i.. Lagipun, aku tak minat kot Group Keanak2an camtu.. haha... "I LIKE SS501!!" aku jerit dlam hati aje.. hahahaa
student aku boleh pulak diskas group ape aku suke.. ceh!! Wonder Girl laa.. 2pm laa.. yg tak boleh bela, siap nyanyi2 n menari lagi.. hahahahaa.. Bengong mereka ni.. hahahhaaa
MySpace

inilah korean group yg saye suke.. SS501..

sgt best ok!! hahahaa.. hensem pulak tu.. hahahaa

ini yg paling saye suke.. Kim hyun Joong a.k.a Leader..
ni le group yg student aku konfiden ckap aku suke.. hahaha.. Super Junior.. sori la i tak minat yg ini.. mcam kanak2 ok..hahahahaa

hmmm.. tapi mmg musim kolej aku skrg ni, budak2 ni suke group ni kot.. sbb siap nyanyi2 kat hall n menari2.. haduih.. takder keje lain ker?? hahahahaa

4 comments:

Anonymous said...

sy suke kim kyu jong..huhu~~

dAia said...

Sy suke Kim Hyun Joong.. hak3~

eHa said...

saye suke song joo upa..

dAia said...

oo.. mamat itu adelah sudah tua.. hak3~ time uitm dulu, aku suke gak tgok citer dia.. *pengaruh kawan aku.. huk3~

tapi sejak aku suke jepun, dgn pantas menepis beliau ke tepi.. hak3~