BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Tuesday, June 8, 2010

Jgn laa Frust... Kte Enjoy~

Several ways to loose your frustration..

Frust from what??? Frust Putus Chintaaaa.... hahahaaa... Apsal aa tibe2 aku buat post cenggini..?? No..Noo..Noooo~ bukan aku tau yg frust.. [i'm single, ok..xder masalah punye..] hahahaa.. ni aku tibe2 terbace kat satu blog ni.. budak ni baru nk SPM.. n tgh tension baru break ngan boifren.. hahahhaa...
"Budakk... study laaa weh.. anda mahu pekse!!! hahahahaa"

Legakan hatimu
Ini khusus utk gadis2: Sila masuk bilik anda n nangeslah sepuas2nya. Ingat sume memori2 yang indah selama kamu bercinta, n then nanges smpai kering air mata. Klau bleh, bukak ader lgu2 jiwang + sentimental biar air mata kuar lebih deras lagi. Buat hati jd lega [n biar org umah merana.. miahahhaa]. Bila sudah lega, tidur saja. Bangun nanti kamu akan lebih berasa segar sedikit.

Remember the bad things
Ambil pensil dan kertas, n then tulis a list of -ve things about ur couple. Jgn lupe tulis sume peristiwa2 yg kamu rase ia xbleh dimaafkan [tp akhirnya kamu maafkan jg sbb masih sayang]. Pastu, kamu bce list yg kamu buat tu. Insyallah kmu akan sedar, mmg breakoff ini, sepatutnya terjadi.. dan kamu beruntung sbb terlepas dari tangan orang yang salah.

Bye Bye Bye
Buang + campak saje semua brg2 yg relate dgn kisah kasih kalian berdua dulu. Start dgn gambar2 beliau, sampailah teddy bear yg beliau hadiahkan time Valentine. This is very important!! Supaya Kamu CEPAT LUPA segala kenangan2 korang bersama. Jika tidak, kamu akan sentiasa dihantui bayangannya tatkala melihat brg2 tersebut. Buang..jgn xbuang!!

Berkumpul Bersama Teman
Kurangkan mase hujung minggu sorang2, sbb nanti ia akan menyiksa anda..takut teringt kisah2 lame. Ajak member2 rapat lepak kat umah or kuar aa jalan2.. Anda pasti terigt kisah2 lawak n manis time anda hangout dgn member2 anda, b4 anda terikat n terjerat dgn kekasih anda. Sure anda akan bergelak ketawa sakan n lupe kesedihan yg anda lalui bile anda.

Cari penganti !
Satu-satunya cara efektif untuk melupakan seseorang, ya…, cari penggantilah! Ingat, dunia kan luas. Kumbang bukan seekor. Yang kamu perlu lakukan, bukalah hati kamu untuk menerima orang lain yang mungkin lebih baik dari kekasih kamu dahulu.. Itu saja. Ingat..! mungkin yang baru lebih baik dari yang lepas.

I will survive
Dengarlah lagu “I will Survive” yang sudah dinyanyikan dalam banyak versi. Lagu itu pasti membuat kamu jadi lebih kuat untuk menerima perpisahan. Percayakan diri kamu. Kuatkan semangat untuk terus melalui hari-hari yang mendatang. Berikut sedutan lagunya… I will survive. As long as I know how to love I know I’ll be alive. I’ve got all my life to live. I’ve got all my love to give. I will survive.

Okesss... bende ni aku copy paste n awal2 tu rajin laa aku tukar2 skit ayat dia.. bawah2 ni dah malas.. hahahaa.. ini bukan aku tujukan khas.. ini adalah tujukan melilau2... hahahaa... khas buat sape2 yg tgh sedey2 tu... Kite, Enjoy!!! [buat gaye puteri gedik tu ye.. mane la tau, kot2 aku mamat2 hensem terpandang n terpikat.. hahahaa]

5 comments:

hUmmY said...

pergh! da jd dr love plak ke ko skang?

HAHAHAAHAHAHAHAHAHA!

lelaki mmg sucker ah beb!

sme mcm celake! upsss! :))

dAia said...

hehehee.. sbb aku tgh jalan2 tibe2 ternampak blog sepupu aku yg tgh nk amik SPM.. pastu aku cam pelik aa.. putus cinta mcam ape.. hahahaa.. tu yg aku post ni.. padahal dia tak tau pun aku nye blog.. lalalaa~

hUmmY said...

AHAHAHAHAHHAHAHAHAHA!

ape ni copy entry org! :))

kne dakwa baru tau!

HAHAHAHAHAHA!

dAia said...

hmm?? mane ader copy.. berkongsi informasi.. tak 100% kopi ok... hahahhaa

d' azali said...

mcm kenal la plak