BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Friday, July 2, 2010

Sewa???!! Rumah Sewa??!!

ALahaaaiii~ Mengapa?? Mengapaaaaa???


Tangisan ku mmg tak siape yg tahu.. huk3~ Bagi sahabat2 yg tau saje, mengerti kenape aku bleh terase sedih dgn "rumah Sewa" ni.. huk3~
MySpace
Baru2 ni, seseorg telah meng'offer' diriku utk menjadi roomate beliau... Biler saje aku dgr perkataan "SEWA" itu, perasaan di dlam hati ku SGT2 BERCAMPUR BAURRRR....
MySpace

Happy + Bengang + Takut + Lega = Pengsan!!!

kenape ader perasaan HAPPY??MySpace
sbb aku rase, dah lame n sedang terpikir2 dgn umah sewa... sbb kewangan aku sgt sesak kebelakangan ini... mane tak nyer.. kos perjalanan aku ulang alik ke tmpt keje sgt TINGGI!! tidak lagi boleh berbelanja dgn senang hati.. huk3~

kenape ader perasaan BENGANG??MySpace
sbb aku rase, timing tawaran ini adalah tak kene!! Kalau laah tawaran ini terbuka dikala "sesuatu" itu belum terjadi, Mesti tanpa membuang masa, aku terima!! huhuhuhuuu... kenape baru sekarang?? kenapaa?? Whyyy!!!?
MySpace
kenape ader perasaan TAKUT??MySpace
sbb aku takut kejadian2 tak diingini berlaku lagi.. kalau berkongsi rumah ngan kawan pun boleh jd gado, kalau org yg tak kenal apetah lagi... huk3~ walaupun kte bersusah payah menjage hati org n menjaga tatasusila, tapi kalau org lain yg TAK berdisplin, mcamane??!! huhuhuhuuu...

kenapa ader perasaan LEGA??MySpace
sbb.. er.. ntah laa.. maybe sbb masih ader lagi tawaran utk aku.. n maybe hati aku masih lagi meronta2 utk duduk umah sewa.. dan juge masih ader lagi umah sewa yg murah dikawasan itu, selain x-rumah sewa ku...huk3~ ye laa.. mane tidaknye.. SGT DEKAT, ok!! huhuhuhuu..

kenape ader perasaan PENGSAN??MySpace
sbb.. err.. pengsan itu perasaankah?? hahahaha.. Pengsan ini adalah satu jalan mudah utk aku menghentikan jentikan2 dan panahan2 pertanyaan dan persoalan pasal tawaran umah sewa itu.. huk3~

Bile dipikir2 dan dilistdown advantages n disadvantages nye.. aku pilih utk stay kat umah saje.. sbb bile ku tanye2 ibu, walaupun ibu kate terpulang, tapi pendapat2 yg dilontar umpama menyuruh aku stay dirumah.. huk3~

Jadi... satu je jalan utk menyedapkan hati n membuang perasaan duk rumah sewa adalah... BERJIMAT CERMAT.. jgn sampai MUFLIS tiap2 bulan.. ahhahahaa

4 comments:

eHa said...

bg aku, kartun2 ni sume cacat gile.. site sedih pn aku dh rase cite lawak.. paling xley blah monyet yg ko letak untuk "pengsan" tersebut.. sebijik macam kau!! hahahaha

dAia said...

hahahaa.. mengong aa anda ini.. hak3~ citer tu yg aku nk sampaikan.. munyet2 itu hanya selingan.. mcam aku?? aku tau aku comel.. miahahahaa...

tpi, adakah anda sedar.. munyet berjujuran air mate itu serupa anda?? hahahaa

eHa said...

miahaha.. hodoh gila.. x mahu!!

dAia said...

hahaha..tapi ianya serupaaa... hak3~