BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Tuesday, September 8, 2009

Hari yg me'manas'kan..Hohoo~

perghh~ mmg dugaan di bulan puase...huk3~

aku tak tau... awal2 pagi hatiku sudah PANAZZzz... hmm.. nampaknye azam aku utk mengurangkan "PANAz" hati aku tahun ini, tak tercapai... Makin cepat hati aku ni 'panazz'.. MySpace

al-kisah nye... sblum ni, aku dah pernah kasi tau kan... pasal alteration ofis @ kolej aku... carpet sudah tukar, furnisher baru juga suda disusun [walaupun tmpt aku je yg still bersepah2..cis..n laci portable yg dijanji tak diberi.. asek2 admin je dpt..lecturer xdpt..huk3~] MySpace

sblum bilik dipunggah, En Azman sudah mengarahkan aku [err.. kak jue aa nih~] utk mendesign layout bilik lecturer.. aku punya laa bertungkus-lumus menyiapkan layout tersebut.. ye laa.. bilik tu takderla besau mane pun.. nak muatkan lecturer or meja dlam 10... pastu nk setting partition lagi.. mmg aku amik kira keluasan bilik, keluasan meja.. mesin potostet, printer n sume bende laaa... Siap layout tu, aku lukis ikut skala..

ye laa.. malu laa lecturer built environment buat keje sememeh, kan..?? hik3~ MySpace

so, jumaat lepas, time furnisher sampai aku, kak zati n mr daniel tgok2an supplier susun n pasang partition n other furnisher.. ikut layout yg aku buat tu.. [Actually, ader dua layout.. satu lagi suggestion cik marina.. disbbkan layout aku ader skala n balance, so, supplier tu pilih layout aku.. hik3~] so.. sampai ptg jumaat tu, mmg betul ikut laaa....

tapi.. pagi ni, aku rush g ofis.. sbb igtkn dah boleh pindah barang aku yg bersepah kat bilik sementara tu.. tapi tak siap wiring rupenye... tu takpe lagi laaa... tapi yg membuatkan aku PANAZZ N MENDIDIH, bile.. ade org tukar kedudukan...

perghh.... Giller mendidih siut... MySpace

sbb pertukaran arrangement tu menyebabkan separuh layout jadi tak balance n tmpt Kak jue TERSANGAT LA SEMPIT.. siap takleh masuk tmpt dia lagi..

terus aku kuar bilik tu n cari sape punye angkara nih.. sbb tibe2 hari tu, aku 1st lecturer yg sampai.. excited punye pasal... nasib baik time aku kuar bilik tu, mr daniel n kak jue pun sampai.. diorg pun terkejut.. hari ahad, kak jue dtg ofis sbb m'ajar kelas Master.. so, arrangement tu still ikut layout aku.. tibe je satu bahagian lecturer tu berpusing 90darjah... mmg sengal sungguh.. terus effect bhagian kawasan aku n other 3 table [satu bhgian ader 4 meja] n tmpt kak jue aa paling kesian.. kecik, n takder laluan nak masuk meja dia.. ape kau igt tiap kali nk masuk kene lompat??

mmg jenuh pagi tu, aku, kak jue, n mr daniel, en azman n sorang admin [sori aa I lupe name u..hik3~] buat some arragement.. nk tampal balik ke hampessan makhluk2 yg mencacatkan layout tu.. lepas bertungkus lumus... tghari baru laa si pembuat onar tu masuk n minta maaf n nak terangkn mengapa mereka2 membuat onar sebegitu.. ceh~

aku mmg tak dgr aa penjelasan beliau.. aku sambung tgok movie.. err.. 40 hari bangkitnya pocong.. aku sedar, perbuatan aku kurang beradab.. tapi, aku TAKUT KALAU AKU CKAP SOMETHING YG BOLEH MENYAKITKAN HATI MANE2 MANUSIA.. tau laa kan.. ape2 saje boleh berlaku disbbkan sang mulut... tapi pokoknya, alasan beliau kurang logikn munasabahnya.. ITULAH YG TERJADI APABILA BUAT APE2 TANPA BERPIKIR PANJANG..

kalau orng normal, nak tukar ape2 ke.. nak bagi sugestion ker, mesti la korang refer somebody yg tau pasal layout tu kan.. ni main suke suki je ubah sane sini, n effect org len.. tmpt dia selesa giler, org lain yg merana.. aku langsung tak suke sifat pentingkan diri camnih...

pastu, minah tersebut kaw2 kene sound ngan mr daniel.. [mr daniel ni kire senior lecturer la.. dia tau effort aku buat layout tu]

haa.. hambik kau.. sbb tu laa baru terhegeh2 nk minta maaf kat aku.. ceh! MySpace

terus satu hari aku takder mood.. diorg pun pasan kot.. sbb tibe2 aku senyap seribu bahasa sampai ler pkul1.30, terus aku blah.. aku terus g Putrajaya Parcel E utk hantar borang Guru Sandaran...

Perghhh~ Gila ramai org kat sini.. kete kiri kanan parking.. tak sayang kete la tuh.. senang2 je org len boleh layak kete korang tau.. hampess... aku pun giler berhati2 nk masuk kawasan tu.. n then, aku terpakse park sekejap kt depan bngunan tu.. [giller selambe..tapi tak sampai 5 minit ok..] ntah knape, sume org pandang aku ngan wajah aneh.. rupe mcam elien kah??

aku tgok diri sendiri.. Baju ok.. blaus garis2 hitam putih.. tudung ok, kaler putih.. sandal ok, kaler hitam.. suar ok, jean hitam.. ehh.. bhagian bwh ni koyak2 skit.. biase aa rockers kan?? hik3~ takkan korang pasan kekoyakan ni?? melainkan korang tenung suar aku giler2 baru pasan, ok.. ceh!

pastu terus aa aku kuar bangunan2 tu.. tapi ader satu kete @ minah macik ni.. nk kuar dari tmpat dia, terus selamber je kuar, tak tgok kete kiri kanan.. aku igt kete dia plahan nk berenti, tapi jalan.. LAGI SKIT NK BERGESEL NGAN SHIRO AKU!!!!

perghh~ aku pandang je muke makcik bongek tu.. muke mcam tak besalah tak boleh belaa!!! MySpace

elok je aku lepas side tu, ader teksi tu selamber je benti kat depan satu bangunan ni... Hello, pakcik tuaaaa!!! kau tak pasan ke laluan suda sgt sempit.. kau siap bentikan costomer n siap borak2 mesra..!! APAKAH???

aku hon pun buat tak tau saje.. bile ade pakcik sorang lagi sound dia, baru la dia ketepi skit lagi.. mmg cukup2 shiro je dia kasi laluan.. ALANGKAH SENGAL!! MySpace

so, aku pulang ngan perasan tertanye2... adakah hari ini, Tuhan nk menguji kesabaran aku??
huhuhuuu... Ya, ALLAH..sesungguhnya, hati hambaMu ini, sgt mudah berubah.. Kau tolonglah melembutkan hati ku ni.. huk3~

0 comments: