BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Thursday, September 10, 2009

hohoo~ kedaan makin genting.. ahahaha

perghhh~ aku dah agak daaa....

ok..ok... entry sblum ni kan aku ade ckap pasal sekumpulan makhluk2 sudah menukar2 kedudukan meja lecturer2 kat kolej aku dgn sesuka hati, bukan??? hohooo~
MySpace
hari ni, alhamdulillah.... aktiviti memasang wiring telah pun siap.. insyallah, esok hari akan ku minta si IT dept aku tu [encik azmi] utk men'setting' LAN connection kami semua didalam blik lecturer... yahoo~~
MySpace
tapi.. yg tak sedap nye... pasal kes Layout tersebut laaa.... taktau bile startnye, n kenape nye berlaku ketidak puas hatian seseorg kat bilik Lec tersebut.. hmmm~ pelik gak... sbb bilik tu telah di setup pada 2 hari lalu.. bukankan beliau sudah melihat dan diterangkn oleh makhluk2 perosak layout tntang kedudukan yg telah ditukar tersebut...??
MySpace
TAPI... mengapakah baru hari ini, petang ini... beliau ala2 mengamuk di bilik lec...
MySpace
aku pun tak pasti ape yg dia amukkan, dan bile dia start mengamuk... sbb dikala itu, aku pergi ke library utk check buku reference n pergi ke surau utk solat Zuhur n termenung memikirkan masa hadapan selame beberape minit.. hik3~
MySpace
time aku balik je, aku nampak tukang pasang wiring telah pun duduk kire bil kat depan.. so, aku dgn senang hati menuju ke bilik temporary kami tu utk memindahkn barang...
MySpace
sampai sje ke bilik lec, aku dah dgr2 mereka berdiskusi [tpi lebih kepada kutuk2 laaa...] aku hanya tersenyum comel [err.. comel laa time tu..ahahaaa] sbb aku dah agak da, bende ni mesti akan berlaku... n aku dah sejukkan hatiku yg panas kelmarin..so, takkan aku nk panaskn balik...
MySpace
so, aku buat tak tau saje laa.. ahahahaa.. aku terus pindahkn brg tanpa pedulikan perbincangan mereka pada makhluk2 perosak layout.. tipu laa kalau aku hanya diam seribu bahasa.. aku pun sampuk2 skit.. tapi betul... mmg SKIT2 jer.. aku igt, aku ade ckap, "Hmm.. hari tu, mmg saye marah pun... tapi saye snyap je laa.. sbb saye kalau marah, sya diam saje..." hohoooo~ konon2 cool aa.. ahahaha.. tapi, aku mmg gini... kalau marah, aku pendam saje.. kecuali kalau kt umah.. ahahahaa
MySpace
habis saje mereka 'berdiskusi' Cik M pulang... n Kak j, Kak Z, Mr D pun masih bercakap.. tapi, care mereka berckap lagi tenang laa kan.. sbb mereka ni mmg jenis yg cool orgnye... aku pula masih sibuk kehulu kehilir m'angkut brg2.. huk3~ renyah jugaa.. iyer lah.. sgt2 sempit laluan nk masuk ke meja aku tu..huk3~
MySpace
hmm.. tgok2 jam sudah pkul 4.50.. dgn segera aku meninggalkn tmpt kesayangan aku tu n pergi ke surau.. iya la.. nanti aku mahu ke Shah alam.. mahu singgah ke Bazar seksen 13 sblum pergi menemui adinda hanisku sayang..hik3~
MySpace
nasib baik tidak jem.. tapi byk juga kereta.. n just my luck, sampai ke bazar, terus dpt parking yg sgt dekat ngan gerai2.. hik3~ dan aku terus cari gerai cik Bulat...
MySpace
mcam anih saje.. org g bazar tgok kuih, aku tgok penjual.. tapi dah round satu setgh pusingan, tak nmpk pun beliau.. jadi aku terus membeli air tebu utk dindaku hanis, papa john utk dindaku jua dan murtabak, utk diriku.. [konon2 diet aa tuh..hik3~]
MySpace
saat2 aku mahu give-up n sedang menelifon Nek Eha [name manja Cik EHa =)))] tibe2 aku ternampak seseorg yg sgt2 aku kenal sedang bersiar2... ceh~ kate jage gerai.. tapi aku lihat beliau sedang bersiar2..hahahaa
aku sweet2 je laa.. tapi beliau buat tak tau saje.. cis.. aku cube sekali lagi.. baru laa beliau toleh.. ahahahaa.. konon2 jual mahal la tuh..
MySpace
Aku membeli macaroni + puding caramel [Cik Bulat suggest.. sbb beliau yg buat..hohohooo] sedap laa... boleh laa.. hik3~
MySpace
aku lepak kat gerai tu sampai pkul 7.. saje je.. lame tak jumpe cik Bulat.. tgok sifat "TERPENDAM" cik Bulat yg lemah lembut membahagi2 kan pudingnya pada para pembeli.. miahahaha.. siyes.. sgt sopan.. ahahahaaaa!!!
MySpace
ok aa.. malas daa.. nanti kalau aku free lagi, insyallah aku buke ngan kau, Cik Bulat.. hari ni, mmg takleh.. sbb i dah promise same my dinda.. hik3~
MySpace

0 comments: