BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Monday, May 4, 2009

Jalan2 g Mines...

oHoiii~

selama 3 hari aku lepak saje2 kat umah.. akhir nyaaa.. hari ini, bersamaan hari isnin aku berjaya keluar rumah dgn aman.... ahahhahaa.. ini pun, gare2 mahkluk tuhan paling keji mane ntah yg rosakkn aku nyer mouse.. cis!!

ni plan tibe2.. iyer aaa.. gare2 insiden mouse aku tu.. so, tibe2 juge aku ajak cik eha.. sbb saje je la.. ahhahahaa..

awal2 janji pukul 2 nak gerak menuju ke mines.. tapi.. aku byk keje la pulak.. aku kene siapkan lipat baju yg berlambak2 [smlm nyer baju.. atas ke'sengal'an bro aku yg bengong.. aku terpkse menunda lipatan bju2 tersebut..huk3] n then, kene habiskan mark paper.. 30% tak siap lagi.. huk3.. dah la yahoo cam sengal.. dia xkasi aku email pulak.... esok mahu meeting.. nasib baik kak zati online.. so, mintak tolong dia saje yg emailkn...

so, tepat pkul 2.33 aku pun menuju ke eha yg setia menunggu bersame Miero Bukan Name Sebenar.. hik3.. so.. berangkat la ke Mines.. 

kat mines.. kami makan dulu.. sbb aku sgt2 lapar..sampai terketar2 tgn n badan.. [eha, mesti ko tak perasan..ahahaa] konon2 nyer eha tak mahu makan..ahahahaa.. tapi makan juge...

pastu, baru aa g beli brg2 yg nak dibeli.. 
- Mouse comel.. RM23.00....
- CAr MP3 Player wit FM modulator.. RM41,00 <-- bende2 yg tibe2 terbeli.. ni eha aa nih. penghasut utama...
- DVD kosong.. RM10 / 12 keping... utk burn anime.. ahahhahaa
eha pula membeli headphone.. 

pastu, smpai saje rumah, dgn excited nye aku cube la pasang kat Shiro.. tapi... lame gak aku godek2 bende tu.. akhirnya.. setelah berpeluh umpama joging 3 kali tasik cempaka.. boleh la aku pasang.. sbb tibe2 je aku terdgr lagu Uitm di Hati ku.. muahahahahaa.. mane lagi kalau bukan dari pendrive aku..ahahaha.. sbb aku main save je.. sbb nak cepat..ahahaa

n then.. aku testing pulak mouse.. Oh NoOooO~ camne la aku tak perasan.. aku terbeli Mouse utk laptop.. sbb talinyer sgt2 halus n kontot.. mane aa sampai.. nasib ler aku ader Cable uSB yg pnjang tu.. tapi aneh laa.. ahahaha.. takper.. aku akan cube pujuk adinda haziq ku utk buat system barter.. takpun.. aku tukar ngan mouse aku kat ofis.. huk3...

*ni eha aa punye idea n cadangan utk beli mouse tersebut.. ahahhaa.. 

1 comments:

Anonymous said...

diri ini tidaklah mahu berkata apa..
cume ingin berkata...
len kali...b4 beli tgk sndri..
jgn slhkn org len lak slh beli..
muahahahahah!!!