BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Sunday, May 17, 2009

knAper?? mEngape?? aPa pAsal???

huhuhuuhhuuu....

boleh tak aku tanye... 
1) Apa sebenarnya peranan seorang LELAKI???
2) Apa sebenarnya peranan seorang ABANG???
3) Adakah ADIK yg selalu perlu mengalah???
4) Adakah seorang ABANG segalanya betul???
5) Adakah seorang ADIK perlu bertanggung jawab atas segala kesalahan seorang ABANG???
ade tak sape2 yg boleh kasi jawapan yg BETUL dan TERANG... sbb aku rase, aku sorang yg merasakan semuanya adalah KARUT LAGI MENGARUT!!!!

kenapa aku tanye semua nih???
> smlam, SESEORANG telah mengkidnap Abg Kancil [kete kancil my sis] secare pakse.. errr... aderker yg kidnap secare relaa?? ehehehe
> smlam juge, pemandu Abg Kancil telah DISAMAN... tapi, bukan SESEORANG tersebut.. tapi sepupu kteorg... 
> smlam juge, SESEORANG itu telah memarahi my sis kerana mereka telah disaman kerana MY SIS... 
> malam ni, ibu dan ayah menyuruh MY SIS yg melangsaikan SAMAN tersebut with her money...

WHAT THE !@@##$@#%$%#$% !!!!!! sbb ape aku @#$@#%$#@% ???
> kenape adik aku pulak yg kene bayar saman tu???  dia ker yg besalah 100%??? mmg betul la, dia yg empunya kereta.. n aku pun rase, salah dia juge kerana tak perasan pasal saman tu.. TAPI.. bukan 100%... dan bukan dia yg kene saman.. sape yg bawak kereta or kidnap kereta tersebut laa... padahal adik aku pun tak kasi pun bawak kete tu.. dia yg memaksa menyerahkan kunci tersebut.. walaupun masing2 xtau psal road tax dah expired, tapi wajarkah MY SIS yg kene tanggung sume saman tu???

hmmm... tgh aku menaip ni.. SESEORANG tu tibe2 balik.. aku jugak yg kene bukak pintu.. SENGAL.. so, hilang terus mood baik aku~ #$%$%^$%&#$^%!!!!

2 comments:

Anonymous said...

nk nanges..sob3..

dAia said...

sian kat kau.. marah kt busuk..

lepas ni, akk sgt2 nasihatkan.. jgn la kau baik sgt ngan dia.. nanti dia tetap balas jhat kt kau...

biaser2 je laa.. tapi ko jgn tiroo akk lak.. langsung buat tak tahu ngan dia.. nanti ayah marah kau jugak..ahahahaa