BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Thursday, May 7, 2009

JCard Day lagi??!!

giller Jcard day... ahahahaa....

aku tak tau aa knape, sejak biller aku boleh jadi giller shopping.. miahahahaa... ni sume gare2 kak zati laa.. sblum2 ni aku langsung tak heran kalau ader mane2 super market [errr.. ni kategori pusat membeli belah la kan?? eheee] yg ader sale.. tapi, sejak aku berkenalan dan rapat ngan seorg hamba Allh yg bername kak Zati nih... aku terus excited nak g JCard Day...

so, hari2 yg ditunggu telah tibaaAaAaaa... tak kire laa.. bulan ni kene byr road tax, insurance shiro, ader beach party kat PD.. kene byr duit kebajikan shiro.. kene byr yayasan.. aku tak kire... aku mahu pergi JJ puchong... miahahahaa...

aku mule2 mengajak Eha... [eha, ko jgn salahkan aku sbb shopping tanpa kau, tau!!]  tapi beliau lebih gemar membuat tahi mate.. ahhahaaa... so, aku pun mengajak hami.. nasib baik Hami mahu teman.. sayang kau, hami.. [err.. sejak biller aku ckap ayat2 camnih..ahahaaaa] pastu, tibe2 kak zati pun mahu ikut... 

jadi, sampai ofis saje.. stlah membuat beberapa phone call..[err..tepon kanak2 utk beach party laa.] aku pun terus kuar n amik hami n menuju ke JJ.. YEhaAhaaa... 

sampai je sane.. yA Ampun... ramai nye la makhluk2.. nak parking sgt3 susah.. mujur la aku jumpe pot baik punyer.. err.. aku buat parking lot sendri.. miahahahaa...

mule2 aku mcam takder hala tujuan, mujur hami mengingatkan aku yg aku mahu membeli sandal.. ehehehe... so, atas penasihat yakni hami.. aku pun telah membeli 2 pasang.. satu heels yg tak brape heels.. n satu lagi mmg sandal aa.. so, dua kasut ni bernilai RM90.. huk3.. tibe2 je duit melayang2..ahahaa.. hmmm.. aku igt nk paste gambo sandal2 tersebut.. tapi aku segan.. aahahahaa.. nanti sure ader makhluk2 jeles akan gelakkan atas perubahan style sepatu yg aku slalu beli.. miahahahaa.. :">

hmm.. lepas ni JCard Day lambat lagi.. err.. bulan Julai.. takper..takper.. aku akan tunggu... miahahahaaa

4 comments:

Anonymous said...

nk ikut g piknik..

hUmmY said...

HAHAHAHAHA!

publish la dayah!

plssssssssss~

eh btw nnt next jcard day ajak aku tau!

mcm addicted plak nak pegi! =))

dAia said...

ehem.. aku sungguh segan ok..ahahhaaa
next?? insyallah, jika masih berwang..ahahahaa

eHa said...

weii aku mahu tengok itu kasuttt!!~