BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Sunday, April 17, 2011

Oh NoooOo~

Ohh Nooo!!!

but, Yesss!!

hahahaha.. Apa pasal mcam org sewel?? hahahahaa
Noo.. sbb aku mcam dah addicted.. habis aa keje tak siap2...
Yess.. sbb aku dah ader bende baru yg menarik..
(sbb dah makin bosan dgn aktiviti skrg..hahahaa)
MySpace
sbb aku dah jenuh asek intai sane2 sini pasal k-pop..
(haishhh.. K-pop lagi.. tade keje lain?? TAKDER!!! hahahaa)
lgi2 pasal 2AM especially Jo Kwon..
xpun, adinda aku dok citer aje.. Thanks!!
MySpace
so, aku pun decided, nk sign up Tweeeeet.. hik3~
(time kaseh x terhingga di atas bantuan dinda ku yg kacak, Hanis.. hahahaa)

so lepas aje aku sign up.. ape lagi.. macam2 aku follow.. byk gak laa.. dlam satu malam 100 org..
hik3~ tpi takder aa sume pasal k-pop.. ader gak laa org puteh skit.. org melayu sket..
(tp skit aje laa.. pastu byk gak aku buang balik.. sbb giller bosan.. diorg merapek sorang2 secare aktif.. hahahaa)

apsal aku mcam excited lebih???
biase laa.. dah adat org dpt bende baru..
mcam Muke Buku tu jugak la.. skrg nk naik muak..
dan juge, saye xcited sbb dpt byk citer2 baru n bleh tau aa diorg2 tu citer pasal ape..
lagi sesame artis.. hahaha.. (sile bace gaye gedik..hahaha)
MySpace
ehemm.. jgn laa pikir aku giller semate2 nk tau pasal bende2 ni aku bukak bende twit tu....
sbb skrg Muke Buku.. (err..mlas nk ckap..hahaa) macam dah agak bosan kan?? jd, aku pun terpikir laa nk buat bende baru.. (walaupun tweet tu bende dah lame ader.. aku yg baru terhegeh2 nk buat.. hahaaa)
pastu pulak.. bleh terus tgok gambar2 diorg letak..
best!! diorg ni kelakar jugak.. takder aa dok control cantik n hensem aje.. hik3~

hahaha.. malas aa nk citer pnjg.. kalau korang berminat nk kongsi citer yg ader kene mengena dgn minat aku skrg, baru aa kte story2 okey..hahahaa

*saye juge sgt bizi jdi mamarazi nih.. tiap saat ade je bende baru..hahaha.. daaa..

2 comments:

Ima Bloomwood said...

ima bukak acc twitter SEMATA-MATA nak hentam AIRASIA kottt..susah gile nak contact dorang...terasa macam sungguh gedik bertwit dengan operator air asia.mencik laH!

dAia said...

owhh.. Lg hebat+benas.. hik3~
so, ape jdi?? Dpt feedback?? hik3~