BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Wednesday, April 13, 2011

Dipanah!!!

Uhuk3~ T___T

kesedihan n kebosanan melanda diriku di rumah sejak smalm..

pasal ape?? hahahahahahahaa...

balik keje semalam, mmg dah hujan.. tpi hujan2 mcam tu laa..
ntah knape, semalam lalu sblah modem tu, mcam pandangggggg aje...
pdhal, sebelum2 ni, kalau hujan skit aje, aku akan berlari menswitch off modem n cabut wayar tepon kat modem tu..
tp smlam, agaknye terlalu lapar, aku g makan nasi pulak..
tgh menyuap nasi ke mulut, tibe2 saje guruh+petir berdentum!!
dgn automatik nye, hatiku pun ibarat di panah petir..
giller terkejut kot dgn dentuman tersebut..
MySpace
terus aku berlari menuju ke modem...
tapiiiiiii.. semua nya telah terLAMBAT... modem ku tidak bernyawa... huk3~

so, malam tu, dlam pkul8, aku pun mendail 100...
seperti biasa.. aku pun terus call operator laa..

dan seperti biasa, kene aa buat prosedure2 dia yg merapik2 tu..
hak3~ pasal ape merapik?? mmg merapik..
aku dah ckap Modem yg rosak, nk jugak check bende lain konon2 bende lain aa rosak..
terkejar2 aku ke depan n belakang..
disbbkan aku nye wayar tepon tu dekat depan, n modem + Pc kat blakang..
so, org2 TM ni mmg suke kasi aku exercise bile diorg nk buat "Direct Connection"
(connect wayar tepon direct ke modem)
pastu bile dah kasitau mmg modem tu tak nyala,
kene berlari belakang balik bawak modem tu, kene pasang balik dgn PC..
MySpace
pastu kene taip2 ape ntah kat pc
pastu bile dah tak berjaya buat sume2 bende tu..
barulah dia ckap dlam masa 72JAM tindakan akan dibuat..
huk3~
TAK KE HARU TU!!! huk3~

habis aje call incik TM tu (lame gak laa.. dlam 30min..huk3~)
aku call nenek bername Eha..
dah habis kene Gelak ngan Nenek yg sedang bekerja sambil dating tersebut,
aku call Macik bernama Boolat..
dah habis kene gelak ngan Macik bername Boolat sambil interview beliau berkenaan Jalur lebar Streamyx,
aku call pulak adinda kacak bernama Hanis..
habis kene gelak dgn Adinda Kacak bernama Hanis,
aku layan variety show korean sambil berbaring2an sampai tertido..
MySpace

*akhir kate, Cepat2lah korang (org2 TM) bawak modem yg baru ek??!! huk3~

2 comments:

eHa said...

kahkahkah no komen! Haha

dAia said...

haahhaaa... sengal.. hak3~ tpi kau tau tak... dlam 12jam aje diorg dah hantar technician g umah aku tau... hahahaa... giller effective laa..