BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Wednesday, September 8, 2010

Berbuka bersama Rakan.. hik3~

hmm.. dua kali aje?? Jadi laaaa... hik3~

Ramadhan this year, mmg dua kali aje aku berbuka bersama sahabat handai.. hik3~

1st bersama2 Macik bernama Eha.. tu pun mcam decision last minit.. haahhaa.. sbb dah alang2 daku g shah alam.. petang pulak tu.. ajak ler beliau berbuka skali.. nk ajak Mcik bernama Bulat, beliau bizi pule.. hik3~ buka kat mane?? Kat Kedai Mamak.. errr.. Ape Bistro ntah.. haahhaa... tmpt dia bleh than laa.. sbb mcam hujung2 shah alam.. but, still ramai gak kat sini.. hmmm.. ader WiFi pun.. sronok aku online bersama Mcik bernama Eha.. hik3~

macik ini begitu excited mahu mengutuk aku dlam komen2 beliau.. hahahaa

before buka.. aku sgt2 lapar.. hak3~

2nd, berbuka bersama Cikgu2 kolej ku... hik3~ Kak ju + Nad + Ecah... buka kat mane??? kat TROPICANA Golf Resort.. Sronok.. Besar giller tmpt dia bukak utk berbuka, n RAMAI!!! hahahaa.. so, kene rebut2 skit nk amik makanan.. hak3~ Seb baik Ader surau kt situ.. so, makan skit aje, pastu solat.. patu sambung makan kasi perut Giller2 penuh.. hahahaaa...

lihat.. mmg berwajah lesu bukan?? hahahaa.. sgt2 xbertenaga..

disini aa tompek aku berbuka.. hak3~

hmmm.. mmg this year just dua kali berbuka kat luar besama rakan2.. sbb tahun ni mmg aku takder semangat seperti tahun2 sudaa.. pasal ape?? sbb last year, gilelr semangat aku plan2.. last2 minit, member xbley dtg aa ape aa.. so, aku suda malas!! hahahaa...

0 comments: