BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Tuesday, April 6, 2010

Selamat Pengantin baru to my best fren!!

Happy... Happy New... Happy new bride.. hik3~

Kepada sahabatku Aisyah a.k.a Hijho... disini ingin ku ungkapkan dan mendoakan Agar perkahwinan Mu akan berkekalan dan bahagia hingga Ke Akhirnyaa...

Pada 4/4/2010... Tepat pada detik 12 tgahri, terus pendidikku Dr Zarita kesayangan melepaskan aku utk menjemput Puteri Hami Rose di teratak beliau berdekatan Tabung Haji.. pkul12.30, kami pun bertolak n menuju pula ke teratakku yg berada di puncak bukit yg bertanda Desa Shafeeqah.. Seperti yg dijanjikan pkul2, Bulat a.k.a Tuan n Eha a.k.a Nenek sampai n bersama2 menuju ke UKM... di sana, berlakulah pertemuan antara 4 gadis bersama gadis lain [Miera + Shyda + Xera + Tepet]

berpandukan Peta yg dilampirkan pada KAd jemputan, Bulat mengetuai rombongan cik Kiah ke Majlis Perkahwinan Hijho...
tmpat kejadian adalah berhampiran juga dgn teratak ku.. iaitu di jederam hilir.. tmpat aku n ibuku lalu lalang ketika menziarah tukang urut di sepang.. hik3~

sampai saje, majlis telah pun bermula.. ia laaa... dah nk pkul3 kot.. pengantin pun dah kenyang makan kek... rakan sekolah yg hadir n sempat ku temui adelah judin + ema + shidi + apana + ash + najwa + fae + safiyah + odah.. tak lupe juga pada ustaz Hasmadi...

Makanan yg dihidang juga lazat sekali.. CIKEN!!! yeaaah.. bersama2 pecal.. mmg my feveret..hahaaa
setelah bergambar bersama pengantin, aku pun menjalankan aktiviti kesukaan ku... Candid Time!! dan disini, kusertakan sedikit candid.. malas nk letak byk2.. hahahaa

Selamat Pengantin BAru!!!!
selamat berbahagia buat kedua2 pasangan... hik3~

Kami sebelum pulang....

dan aktiviti feveret selepas kenduri kawen adalah Jalan2 Cari Pasal.. Venue kali ini tak lain tak bukan, adalah ALAMANDA.. tmpt pling dokek n sonang...
eape kami buat?? hmmm.. bende BIASE... jalan2 beli tingkap dan PALING BIASA [lebih2 lagi Bulat + eha + tepet.. hahahaaa] Kami BerKAROK.. 2JAM, ok!! habis suare ku.. hahhahaa..
yg paling tak ku sangka, suare seseorang tu makin mantap!! padahal, baru sekali je kelas aku terskip.. nampaknya beliau mengambil kelas vokal secare diam2..hak3~

aku di apit dua penyanyi Duet yg sgt berbakat besar... hak3~

ni pulak kanak2 ribena beri tua... hak3~

Selepas melalak selame 2jam itu.. kami pun g jalan2 kejap n tibe2 perut pun rase lapar.. pada mulenye mahu membaham makanan di food court saje.. tibe2 Bulat + tepet terpikat pada penyambut tetamu di kedai Black Canyon.. hahahahaaa
jadi, utk tidak menghampakan rakan2 ku itu, aku n eha pun setujulah utk makan di situ... pada awalnye, aku fikir, menu nye adalah biase saje.. err.. dgn kate lain, aku igt tak sedap.. sbb slalu nmpk kdai ni kurang pelanggan.. tapi, tafsiran ku SGT SALAH!!! makanan disini amatlah SEDAP, ok!! harganya pula standard.. seperti harga2 secret resepi sbgnya..
Bulat riang ria bersama Salad Seafoodnye.. SEDAP!!

daku yg sopan bersama TOm Yam...SUPERB!!!!!

eha gedik bersama mangsa nya a.ka. kuew teow ciken sblum ianya licin..

tepet bersama Tuna Salad n juga anasir2 yg interprem..hahahaa

lepas makan, kami pun membawa haluan memasing... Bulat bersama eha dan aku pula bersama tepet... aku tidak terus pulang ke rumah, kerana cik tepet telah tertinggal dompet beliau di rumah pegantin... [Ape laa.. kacau pengantin di malam hari pulak...hahahaaa]

jadi, selepas tepet menghantar aku pulang... aku terus rebah di katil dan tidak sedar diri.. ahhahaaaaaa

akhir kata, Sambutlah salam manis dariku utk para pengantin baru diluar sana!! Adios....

0 comments: