BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Wednesday, April 7, 2010

Drunk Lipan~

Incik Lipan yg Mabuk Kepayang... huk3~

Pada satu malam yg seronok.. [kerana aku sedang melayan Lucas Scott, One tree Hill] aku melepakkan diri dlam bilik yg berlampu romantika [lmpu tido laa..] aku sedang bergelak ketawa sakan sambil berbaring2an di atas Comforter... sbb sakit badan berbaring diatas tikar kayu.. hohhooo...

tibe2, lengan ku terase sesuatu sedang memanjat dgn pantas nye... aku terus melompat bgun, kerana aku rase, macam lipas, tapi lagi besar... jadi, aku terus berlari membuka lampu.. Alangkah terkejutnya... [hampir sakit jantung] Mmg bukan incik Lipas... Tetapi incik LIPAN!!!!
sgt2 BESAR!!!!

dgn panik nye, aku kuar bilik n mncari Ridset... ape lagi.. separuh ridset kot aku sembur lipan tu.. tu pun beliau boleh berlari2 lagi.. bile aku rase2 dia dah tak boleh lari secare aktif, aku pun g dapur n amik penyapu n penyodok.. tapi dia dah menghilangkan diri.. puas aku cari kat tmpt gosok baju tu... [sbb kat situ aa kali terakhir aku nmpk dia.. n tmpt gosok baju ni kat luar bilik aku....] tapi mmg tak jumpe... so, demi keselamatan seluruh rumah.. aku tampal la note besar2 kat area tu..
"BEWARE.. KAWASAN INI ADER LIPAN BESAR.. TAPI DAH HILANG.."

so, aku pun masuk ke dalam bilik n menymbung tonton OTH.. tapi kali secare duduk... [sbb badan masih menggigil lagi akibat terkejut...] dlam beberapa minit, badan terase lenguh n mahu bersandar kat tepi katil.. jadi aku pun mengambil bantal yg berade di atas katil....

bile aku pegang je bantal tersebut... AKU TERASE AKU MEMEGANG SESUATU...!!!! dlm hati aku menjerit... OH NO!! NOT Again!!!!
terus aku membaling SESUATU itu ke lantai... bile aku berlari membuka lampu saje, mmg itu adalah incik lipan itu.. but tgh MABUK 100%... [jeling2 macik eha... sape kate tak berkesan!! aku rase, kalau tak sembur tadi, mau lumpuh tgn aku terkene gigitan incik lipan tersebut]

dgn kencang, aku berlari kedapur mengambil tools utk mentransfer incik LIPAN tersebut ke tmpt lain...

inilah incik lipan mabuk tu.. BESAR tak???!!

time ni dia tgh mabuk2...

jgn laa ader waris beliau tertinggal kat dlam bilikku.. huk3~

Eha brape kali suruh aku ketuk. but, aku gigil kot.. n before this, aku mmg tak pernah bunuh haiwan2 lain, kecuali NYAMUK [my enemy] n semut... huk3~ jadi aku transfer dari tong sampah ke dlam tupper ware saje... huk3~

harap2, jgn laa ader bende2 bahaye dlam bilik aku lagi.... sbb malam tu aku tido langsung tak aman.. but, secare misteri nye ader syiling 50sen jatuh kt katil aku dgn tibe2... ye laa.. kan aku tgh tido secare ayam.. so, aku asek tersedar2 je.. huk3~

2 comments:

xera's thoughts said...

gelii seott lipan tu..!meremang haku tgk!

moral of d story...rajin2 laa kemas bilek..=D

dAia said...

hohooo~ tau takper...

ehemmm... bilik aku sentiasa kemas.. sawang je aku aku malas nk buang.. sbb labah2 suke sgt kat bilik aku ni.. pagi2 aku buang, petang dia buat party balik.. penat!!