BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Wednesday, April 8, 2009

sudaa sehat??

hmmm.. aderkah aku sudaa sehat?? huk3...

hmmmm... pada hari ahad lepas.. aku keje 2jam n jam selebihnya aku habiskan di umah atok syamim.. dgn erti kate lain, aku menghadiri majlis perkahwinan syamim laa... so, kat sini.. aku mengepaste beberape keping utk tatapan kalian.. ehhehe.. lagi2 buat eha yg dtg lewat..ehhehehe..
sume sudaa habis makan.. muke kenyang saje...

selamat pengantin baru~ semoga kekal hingga akhir hayat...

me wit xera.. mak aku gelak giller tgok gambo nih.. ckap xera separuh dari badan aku.. huk3..


ntah macammane, aku ternampak Yan.. sahabat matrik aku disini.. ahhahaa

hmmm.. sampai saje dirumah, alhamdulillah, aku ok saje... just penat.. n then, aku tak tau kenape.. maybe tuhan saje nak menguji aku.. esok nyer, iaitu hari isnin, kepale amat berat.. n badan menggigil, suare tak kuar.. oooo.. aderkah ini namenye demam?? huk3...

satu hari aku terbaring saje.. ape org sekeliling buat aku tak prasan.. yg aku dgr ibarat bunyi lebah.. yg aku lihat hanya gamba di tv lame.. jelas tak jelas... ibu n ayah suruh ke klinik.. tapi aku nak bangun pun tak larat.. apentah lagi nk menapak ke kereta.. huk3...

so, hari selase, baru la aku boleh bangun.. tu pun menuju ke bilik air.. sbb aku rase muke aku sgt2 sembab.. n aku perlu menyegarkan muke.. huk3.. mmg sememeh jer muke aku time ni..

so, aku pun pergi ke klinik.. klinik medivirion.. satu2 klinik yg aku boleh claim.. ceh~ kemut nyer kolej.. oppss.. sori..sori.. ahhahaa.. sume skali RM77 cash.. huk3.. nasib baik aku ckup duit..aahhaa.. n aku dpt MC dua hari..

hari ni.. baru la aku bertenaga utk berjalan2 n merayau2 sekitar umah, walaupun aku berjalan mcam org mabuk..ahhahaa... tapi ibu sudaa berjangkit ngan virus aku... huk3.. sori.. tak sengaja... so, walaupun aku sakit kepale.. aku cube bertahan menolong ape2 yg patut di rumah... huk3...

sekarang.. demam ku beransur pulih.. badan dah tak panas sgt.. kepale sudaa main ringan.. hanya sakit tekak n perit... moga2 cepat la sembuh... huk3...

2 comments:

hUmmY said...

ahahahhaa!

punyela lemah antibodi ko ni!

tgk aku..

steady je! :))

dAia said...

huwaaaaa~ ko mmg~ eksen sungguh...
aku kadang kale jer.. tapi takder ler kalau minat air berkarbonat terus sakit perut... wek~