BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Monday, April 13, 2009

sgt berpaedah~ahahhaaa

ehehheheee.. aku takder idea bernas laaa.... tapi, tibe2 terdetik nak letak entry nih... pasal, aktiviti2 aku hari2 tiap kali aku dok depan pc... di kale terpasang internet... iaitu main games comel n menarik.... 

ramai yg akan cakap; "Daia, ko takder keje lain ker??... Daia, keje ko mmg lepak aje ker sampai main games gile2 nih??"... 
ckap ler ape2.. sape suruh keje aku ni, membosankan?? ahahahahaa.. so, aku terpakse kasi hati aku ni happy, dgn mengadap games2 yg super comel n best nih....

games ni dari mane??? mane lagi... facebook laaa... ni sume salah org yg cipta games tu!! ahahahhaaaaa....
1st ranking.. is Pet Society..[najwa yg rekemen
name si comel ini ader lah Shiro Jr.. 

2nd ranking ader laa.. Rock Lagend..[hanis rekemen
mmg sronok.. dah Level Max..

ni pula 3rd ranking..SPEED RACING..[xigt camne bleh terjebak
sronok..sbb racing2 kete.. n dpat beli kete canggih.. 
nak tunggu realiti bile aa agaknyer.. huk3..

ni pula..games MOB MASTER.. [hami rekemen]
Games utk para gangster.. tapi aku bukan main yg part gado2 punyer.. aku main part kumpul harta.. best~ dah jadi hartawan..ahahaa

utk sifat keibuan aku nih..ahahhaaa.. aku main Make A Baby.. 
[hami rekemen] aku dh ader 6 org anak..
dr kiri; Onizuka, Videl, Daniel, Oguri, Bethany [anak angkat] n Nakatsu..

yg ni pulak.. the only one games from FS, Super Pet.. 
skrg ni aku bukak FS semate2 nak kasi KOKUN makan..ehehhee...

hmm.. so, aku harap laa... aku tak addicted nak main games lain lagi.. ckup la yg ini.. ni pun aku dah kasi kurang tau..ahahahaaa.. kalau korang pasan.. byk games yg Hami rekemen.. so, salah hami gak kenalkan aku games2 nih..ahahaha

2 comments:

Anonymous said...

huk3..suke3..

hUmmY said...

HAHAHA!

keji salahkan aku plak! =))