BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Saturday, January 8, 2011

biler Diri terasa stress...

hmmmm.... tak tau nk tulis ape sbnrnye... (sbb dah byk perkataan aku taip.. delete... taip.. delete..)

sbb tibe2 terase cam nk tulis sesuatu... dan berkemungkinan besar, rapuan kali ini agak emo skit.. maaflah.. saye skrg sedaya upaya nak buang perasaan yg sgt2 tidak enak yg mula besarang... huk3~ kalau laa ader vakum yg bleh sedut sume perasaan kacau bilau nih.. huk3~

Hati manusia mmg berbeza.. yer, sume org tau kan? dan hati ni mmg sgt2 mempengaruhi perbuatan seseorang kan? camne nk kasi hati happy ek??

masalah keje yg byk.. dgn study lagi... dgn "itu"lagi.. dgn "ini" lagi... haaaihhh.. -_-"

aku rase, sume org paham kan, kalau org tgh mengalami tekanan jiwa, taklah buat main2 kan?? ape2 yg orang ckap mungkin akan merosakan lagi mood walaupun ianya hanya gurauan semate2..

korang pernah tak rase, kadang2 org yg kte rase rapat dgn kte sebenarnya tak paham kte langsung?? sedey kan? lgi2 org tu, mmg org yg betul2 kte rase dialah org yg sepatutnye kenal sape kte.. haihhhh...

dan kadang2, org yg kte tak sangka, lebih memahami dan cube menjaga hati kte sebaik2nya.. kenape ek??

korang pernah rase tak, kalau dah kenal org tu 10-20 tahun pun, tak bermakne org tu paham kte kan?? hahahaa.. (aku merapu lagi.. hahahaa)

haa.. satu lgi.. korang pernah terasa tak.. kadang2 kte punya lah jage hati seseorg tak nak bagi dia sedey.. n kadang2 kalau dia sedey, kte sedaya upaya kasi dia happy..
TAPI, kalau kte sendri ader problem, dia tak pernah nk paham.. kadang2, kte bukan nk seseorg tu layan kte mcam princess ke ape.. yelaa.. paham lah.. kte bukan sesiapa yg sgt2 special di hati beliau.. but, at least paham n jgn kasi tambah problem, bleh???

hmmmm.. bygkan laa.. kte harap, dia bleh redakan tekanan jiwa.. tapi dia lagi kasi bara.. alangkah kecewa nye.. rase cam bangunan runtuh n hempap diri kte.. kan??

mmm.. kadang2 mmg terasa nk pergi jaaaauuuuuuhhhhhhhh... nak pergi kat satu tmpat yg takde sape pun yg akan kenal kte.. kat tmpt yg org yg kenal kte takkan bleh jumpe kte.. walaupun aku sedar aa diri yg mmg berkemungkinan besar takder sape nk cari.. hahahahaa

mmg dah tertanam pun citer2.. kalau ku punya wang yg banyak.. aku nk lari.. so, rakan2.. kalau tibe2 korang tak dgr ape2 citer pasal aku, tu maksudnye, aku dah lari aa tu.. hahahahaa.. (sure korang rase aku ni mcam emo yg bertempat kan?)

haihhhh.. tak pasal2 aku merapu bukan2.. huk3~ yg paling tak bleh belaaa aku kadang2 terpikir, sbb ape smpai skrg aku tak jumpe sesiapa (err.. boifren :">) mungkin sbb aku tunggu seseorg yg betul2 paham diri aku n bleh bawak aku lari jauh2... hak3~ aku merapu lagi.. hahahaha...

*psss.. maaflah.. mmg saye agak tertekan skrg.. huk3~

7 comments:

Cik Yam~! said...

statement "boifren" tu yg x leh blah tu..ahaha..
daia..kite pon penah rase mende tu sume..skang ni x de da..hu3

Big Chocosis said...

daia~nape nih!
uwaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa~
aku lak yg emo!

dAia said...

hahaaaa...

yam : pelik kan?? igtkan dah besar panjang takder masalah2 camnih.. hak3~

emil : takder ape aa mil... hak3~ tibe2 hati rase sebak aje.. hik3~ sbb tgh stress ngan keje, macam2 aa prangai.. hahahaa

eHa said...

ape kes kau ni???

tp aku xley blah kau nk suh boipren kau bawak lari jauh2.. kalah cite korea nih...

dAia said...

eha : ntah.. skrg ni aku time pikir pasal keje je, stress macam ape.. hak3~

tak best ke??? best ape lari jauh2.. hik3~ nanti kalau aku kat london ke, australia ke.. aku igt la kat kau.. aku belikan ole2 okey... hahahhaha

eHa said...

kalau ko g korea bawak aku skali!! hahaha

wei... bukan ke encik bos nk kasi bonus kaw2..?? dh dpt lom??

dAia said...

giller ker?? bile mase pulak bonus kaw2?? kampeni aku ni kasi bonus pun mcam ala2 nk kasi banje eskrem aje tau.. hahahaa...

perghh.. kalau g korea bpak laa sronok.. aahhahaa