BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Saturday, January 15, 2011

Anda hebat sgt kah?? hak3~

hak3~ saje bikin entry kontroversi.. hik3~

di kala ini, hti ku happy sbb tgh menonton variety show yg berjudul "Family Outing"... hak3~ citer apakah itu??? citer org2 korea saje nk isi masa lapang.. hahaa.. (malas nk citer pasal tu.. nk tau , sile kasi external harddisk.. nanti aku kasi sedut.. hahahaa...)

err.. berbalik pada entry... hik3~ kau pasan kan, kau macam giller bizi study n stress sane sini.. hak3~ sbb ape?? sbb makin mencabar minda betul keje aku skrg.. TENKIU BERI2 MUCH to my Incik Bos.. grrr....
MySpace
sbb ape?? tibe2 beliau suruh aku ajar budak2 degree... giller betul... aku dah aa tak tak buat dissertation lagi... "Bijaksana" punyer Incik Bos!! hak3~
MySpace
pastu pulak, aku dpt lagi 4 subjek utk budak2 diploma... tak ke sgt2 "Brilliant" incik Bos aku nih... grrr..... walaupun 2 subjek darinya adalah hanya tutorial.. adakah saye tak perlu prepare ape2 utk kelas tersebut.. adakah hanya perlu masuk kelas sambil tersengih2 keayuan???
MySpace
haihhhhh... aku tak sure adakah manusia yg mengerti ke"happy"an seorg yg bernama hidayah nih... haiahhhh....
MySpace
tau laa.. mmg my job is mengajar2 manusia yg bernama pelajar... but, i'm still not ready to handle degree laaaa incik bos.. saje je beliau nih... tiap kali nk ajar kelas tu je.. secare Automatiknya aku akan tak tido malam, gara2 nk prepare utk kelas tersebut....
MySpace
bukan mudah nk paham note yg Dr Omputeh dri UK tu buat.. diorg tu buat notes mcam buat cerita dongeng ape ntah... aku yg ngongngeng nk pahamkan...

patutnyer, aku ni mmg tutor saje.. but, disbbkan pelajar2 yg sgt "rajin" "suke membace" "berusaha keras" tu.... aku dgn "rela" hatinye nk kene study balik sume notes2 UK tu, n kene ringkas kan.. dlam bahasa yg lagi mudah dipahami utk pelajar2 sayangku itu.. grrrr..... Korang igt kau takder keje lainkah???!!!!

pastu, bleh pulak ngadu kat incik bos pasal aku... cis kek!! Aku masuk kelas nk tanye2, sume tak dpt jawap.. pastu takder bawak notes pulak tu.. pastu ader hati ckap aku tak prepare laaa.. ckap aku gabra laa.. mmg cis kek!! (sori kek keju.. anda sbnrnye sgt sedap.. huhuhuu)saye benar2 geram dgn anda yg ntah sape2 tu yg ngadu mcam2 tu.. cis kek!! Anda hebat sgt kah???!!! cis Kek!!!

haiahhhh.. Jadi, skrg nih, care aku melepaskan geram adalah dgn melepaskan Tawa yg ganas semasa menonton variety show berlambak yg tak semenggah tu.. hahahahaa.. silap2.. yg giller lawak tu.. hahhahaa.. ape nak buat.. nak ajak rakan2 utk kuar buat konsert, masing2 bizi aje.. pastu pulak, duit kat poket, hatta dompet, hatta bank pun kurang... haihhhh....
MySpace
*maaf lah pada penggemar cheese cake.. saye saje nk lepas geram... -_-"

4 comments:

eHa said...

sengal... hahaha..

ok r tu... bos ko kasi wat pesediaan.. xde aa ko tekejut pas wat master kang.. haha..

dAia said...

hohoo.. sengal?? bos aku mmg sengal.. oppsss.. hahahahaa

mendenyer... tak bleh tau..melanggar etika bekerja... sbb tak qualified lagi.. hak3~

eHa said...

yang sengal tu kau, bukan bos kau.. hahaha

dAia said...

hak3~ maner ader.. mane ader.. hahahaa...

*Saje tak nak ngaku... sbb mmg tak sengal pun.. hahahaa