BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Wednesday, June 24, 2009

masih blum terlambat~

ape yg lambat??? ehehheheee....

mesti la nak citer pasal besday aku hari tu... 3 June 19++ [konon2 xnk bagitau umo la..ahahaa]...

hmmm... ader ape2 kejadian spesel??? hmmm.. takder... just cam besday2 yg lalu... bangun pagi saje.. ibu yg 1st kasi hadiah.. pastu diikuti yg lain2...

walaupun hari besday aku.. aku terpakse pergi keje... [erk~ sape kau nk cuti time besday? Agong?? ahahahaa]... ehem... ramai jge yg wish.. thanks.. ni mesti kak zati la yg kasi tau nih.. ahahahahaa... takpun kak ju.. ehehehe.. thanks laa...

pastu pulang ke rumah ngan hati yg heppi.. sbb tak sabar2 nk bukak presents.. ehehehe.. so, malam tu laa.. aku bukak.. itu macam satu acara WAJIB bagi keluarga aku.. [kecuali si Busuk] time tgh kumpul2 togk tv, kene bukak hadiah.. ahahaha..

so, ini laaa hasil penangkapan hadiah aku.. ahahahaa...

teng tenengggggg~ thanks everybody~~~

ayah kasi uwang.. ibu kasi perfume.. gendut kasi coklat [spt tahun2 lalu..ahahaa]... kak nisa n ajiq kasi handbag.. 2pin kasi baju.. hanis kasi.... eh~ kau tak kasi ape2 nis???? ahhahahaaa...

hmmm... ini saje aa sambutan besday ku yg ke 20++ ahahahaa... masih mude remaje, ok.. ahahaha...

ehem... disini ingin mengambil kesempatan nak ucap terima kasih daun keladi, tahun depan kasi la lagi..aahhahahaa....juge pade NENEK ROSE yg juge menyambut besday pada 2 JUNE... ahahahahaa.. so, kteorg g makan same2 kat Secret Resepi.. aku makan chicken black paper.. nenek tu makan chicken mushroom..tp last2 aku gak yg habiskn... ahahhaa.. camne nk nenek rose nk membesar dgn sihat, nenek~ ahahahaa

3 comments:

Anonymous said...

maaflah wahai kakakku..hik3..
adikmu ini terlalu bz..utk memikirkn hadiah pe nk kasi kt kamu..
tggulah nnti2...i kasi..

xera's thoughts said...

henbeg ko cun...aku nk tgk k pkai! =)))

dAia said...

nis; ko mmg... akan ku tunggu sampai tahun depan sekalipun.. ahahhaa

xera; erk~ aku slalu je pakai.. ko yg tak prasan.. miahahahaa