BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Thursday, March 29, 2012

Dup dAp.. Dup dAp..

Nape ntah.. HAti terase neves..
dAri start tgok umh kt BK (bkt Kinrara)sampai laaa nih..

MySpace

Hmm.. Hari ni alhamdulillah, selamat mencurik kunci umh dari Yong..
Hepi + takut macik tu sbb esok nk g Indon.. cElah mane, aku lupe secare tibe..

Boleh tak, beliau takut sbb dia ckp gunung berapi dia nk g esok, baru meletop last year... hahahaaa.. Aku dok gelakkan dia aje hari ni..
MySpace

Ok... meh kte citer ape berlaku hAri ni..

sAmpai BK aje, dia dah sampai.. "Halloo.." <-- hepi aje macik nih..
aku sengih2 aje, sbb terlewat.. kih3~

Round2 umah, tgok2 blik ape yg aku nk owner/Yong simpan.. n mane bleh aku buang..
hohoo~ bru aku pasan, byk giller tilam kt umah tu..Yong pun pening, xtau mane nk letak.. Owner dok Lionpore.. Hometown owner pulak jauh katenyer..

So, aku kesian, aku ckap, takper la.. pandai2 laa I simpan.. hak3~
Satu tilam queen size (xtermasuk yg kt katil masterbedroom) + 3 tilam single..

sofa so good.. kih3~ sofa mmg aku nak aa.. xkan nk beli baru..
Langsir sume dah ade.. Bagus.. no need to pau ibu nyer.. kih3~
meja makan, meja tv, mesin basuh, peti ais.. sume ni, kalau owner tibe2 nk tarik, mmg nk kene terajang aa kan?

bukak stor (kecik giller) ade 3bangku plastik n satu meja lipat.. Eh, ni ni sure utk diorg lepak main mahjung nih.. kih3~

pastu dah ade aa penyapu+mop+baldi sume.. bagus.. xyah beli..

bilik air pun ok.. owh.. letrik n air sume mmg ade.. Yong siap snap meter air n letrik utk aku byr portion start aku dpt kunci tdik..
"Haiya, I ni mmg pendek" terjengket2 dia nk snap meter tu.. miahahahah..

patu aku testing sume kunci yg ade.. siap dia pesan tukar mangga kat pagar sbb macik seblah mcam ade kunci tu jugak.. Sbb dia sidai baju dia kat dpn umh aku.. ape kes ntah.. hahahaa..

pastu, time nk sign checklist brg2 owner yg aku nk pakai..
"Eh.. Ni move out checklist.. I nk move in laa.." aku bermuka konpius giller.. *sile bygkan.. hahahaha
"Eh.. Betul laa.. Camner Checklist ni boleh tersilap..? Haiyaa.. xpe2.. I betulkn n sign aje laa" Terus dia --- n tulis In... n sign kat situ.. Sempoi kau nih.. kalau ape2 kau tukar last2 nanti, siap kau!! hak3~

Lepas babai2 Yong sambil ckap, Selamat bercuti n jgn lupe blik m'sia, aku masuk umh n check blik pintu blkg yg aku bukak2 tdik.. tutup sume pintu n kunci..

lantas aku pun pulang ke rumah bangi, sambil berkire2 nk tukar pakai blik master memandangkn, master bedroom dah lengkp semua nyer.. miahahahaha

So, tadik baru beli seketul sabun Taharah.. Sabun bleh buat samak2.. n Esok nk basuh2 umah bersama Dinda2 tersayanggg.. kih3~ Adioss amigosss..

Monkey

0 comments: