BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Saturday, February 12, 2011

Sabtu yg sunyi sepi... :'(

huhuhuu... hari sabtu ku yg sepi...

tepat pkul8 malam... aku duk sorang2 dalm bilik... bukan dlam blik sendri.. tpi dlm bilik tetamu.. pasal ape kat bilik tetamu?? sbb bilik ni ader econ.. hik3~ Sronok... (sbb tak tau pasal ape.. terasa sgt panas n bahang.. huk3~ )

slalu nye, waktu2 wiken camnih, aku lepak bilik aku sampai agak2 pkul11-12malm camtu, baru aa berhijrah ke bilik ayah bunda... (kalau mereka takder aa..) tpi sbb tibe2 nk tukar arah, aku lepak aaa blik tetamu ni... (indahnye perasaan di buai2 angin sejuk)

hahahaaa... ntah ape2 kan?? aku bosan sbrnye... patutnye, aku blik teman ayah bunda balik melaka... tapi sbb esok aku nk bejimba2 bersama rakan2 tersayang, n ayah bunda blik dr melaka petang... so, aku tinggal aaa kat sini.... sgt bosan...
MySpace

slalunye, ader aje adik2 aku balik dari shah alam... takpun, kanda ku yg berada di bukit jalil tu balik.. tapi tak pulak.. isk3~ yg lgi sorang (malas nk citer sape..) merayap aje... karang pagi2 bute pkul3-4 pagi baru balik.. menyusahkan org kene tutup alarm n bukakkan pintu.. ciss...
MySpace
so, nk elakkan bosan hari ni, sepanjang aku hari aku dok makan + layan video aje...
pastu bersiar2 kat dapur.. pastu berjalan2 kat restoren2 org len.. hik3~ pastu jalan2 kat umah2 pet yg lain.. hik3~ (tp ade la gak aku bukak2 note utk mngajar isnin kang.. hik3~)
bukak2 peti ais.. tgok2 telur dah habis.. aiseh.. camne nk masak megi kang?? jd perlulah aku kuar ke maydin.. hahaha.. aku TERbeli ayam crispy n ramli nugget pulak..
so, baru aje aku menibai 4ketul nugget + 2 ketul ayam + seketul sosej... jadi rase cam nk mun... pun ader.. huk3~
MySpace
igt nk letak gambar2 aktiviti2 aku buat last week... tpi malas pulak. hik3~

hohooo.. akhir kata.. TAK SABAR nye nk LEpaKing bersama rakan2 tomorrow.. lame kot tak jalankan aktiviti ini.. kerana masing2 sgt bizi kebelakangan ini.. hahahahaaa
MySpace

ok aa.. nak sambung layan Invincible Youth... yehaaa~

0 comments: