BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Tuesday, December 1, 2009

hohoo~ padan laaa...

ape aa... hampess...

iskh..iskh.. iskh.... padan aa tak ber"update" blog aku ni.. rupe2 nye aku dok taip byk2, aku lupe nak post.. ahahhaa.. hampesss.. hampesss... balik kang aa baru aku post... sbb pc ni slow giller.. karang terpadam lak.. ahahhaaa

hmmm... ape lagi aku nk rapu ni.. haa! berite terbaru aku skrg ni... lepas raye hari tu, aku makan tnpa henti n tak bersenam langsung... sampai satu hari, aku tersedar sesuatu perubahan berlaku atas diri aku... dekat mane?? takleh kasi tau.. sbb aku sgt2 takut.. sbb aku pernah, bhgian tersebut memberi signal bahwa seseorg itu mempunyai penyakit.. [aku takut karang lepas ni, ader pulak org nk tgok penunjuk penyakit aku kang..ahahahaaa]

jadi aku pun pikir aa.. camne aku nk eksesais.. jenguk2 kat umah, ader aa alat2 senaman.. but, aku mmg tak suke berlari.. huk3~ jadi.. biler aku dpat tahu, sorang member ku ini suda start Swimming... aku pun terdetik idea utk menjoin beliau.. hik3~

pada awalnye.. ramai gak yg gelak kaw2 punye bile dgr aku nak swimming.. ye arr.. mane tak nye... aku mane tau berenang weih!!! ahahahhaaa.... n juge semua tahu akan keadaan badan aku yg agak besar ni..ahahhaaa... jadi alangkah huduh nye biler menyarung swimming suit.. ahahahaa

ehemm.. diam2 dah nak dekat sebulan gak aku join.. tapi 2 kali seminggu jer aa.. sbb jauh tu, tmpt aku berenang... mane larat nk g tiap2 hari cam Org tu.. ahahahahaa..

tapi aktiviti ini tergendala nak dekat 3 minggu kot.. lepas dari hari aku g Team Building kat Gambang itu hari.. ye aa.. mane tak nye.. badan aku sgt lenguh.. karang ader org tenggelam kat swimming pool tu kang.. ahahahaa...

cik Sifu2 sekalian.. nanti aku ku sambung lagi.. don't worry.. takkan nk bazirkan kos baju aku sbyk $200 tu begitu saje.. hik3~

*ehem.. utk pengetahuan anda.. saye mmg tak reti berenang.. jadi.. berenang yg saye maksudkan disini aderlah, renang bersame pelampung... miahahahaaa

0 comments: